Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه این شورا با اشاره به ماه پر خیر و برکت ذی الحجه، ایام مباهله پیامبر (ص) و در پیش بودن ماه محرم گفت: ان‌شاء‌الله به برکت این ایام نورانی مشکلات از جامعه اسلامی ما و جهان اسلام رخت ببندد.

وی با اشاره به حادثه انفجار بیروت اظهار داشت: مساله انفجار در لبنان به معنای واقعی کلمه یک فاجعه دردناک بود و خسارت‌های مادی و معنوی زیادی بر جا گذاشته که امیدوارم همه کشورهای اسلامی در بازسازی و جبران خسارت‌های این کشور مقاوم کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: اگرچه درباره علت این حادثه گمانه زنی‌هایی مطرح شده، اما مسائل مهم دیگری در این خصوص مطرح است که باید به دقت بررسی و نتیجه آن اعلام شود.

آیت الله جنتی با اشاره به حرکت‌های مومنانه مردم کشورمان در ایام کرونا توصیه کرد که دولت و به خصوص مردم در حد توان و وسع خود به مردم حادثه دیده لبنان نیز کمک کنند.

وی در ادامه سخنان خود از پاسخ دقیق و مهم آیت‌الله سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق درباره عزاداری محرم در شرایط کرونا تشکر کرد و گفت: ایشان به درستی و به موقع شرایط برگزاری عزاداری سرور و سالار شهیدان در ایام کرونا را تببین کردند که بسیار راهگشا خواهد بود.

دبیر شورای نگهبان  با تاکید بر اینکه همه باید به وظایف شرعی، اخلاقی و بهداشتی خود نسبت به شرایط کرونایی عمل کنیم، تصریح کرد: دولت و دستگاه‌های مختلف، نظارت داشته باشند تا عده‌ای از افراد مساله‌دار که به دنبال برگزاری مراسم محرم به روش پیش از کرونا هستند، هدایت شوند و در مسیر درست قرار بگیرند تا عزاداری امام حسین(ع) با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار شود.

کد خبر 4997015 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله جنتی شورای نگهبان ماه محرم لبنان انفجار بیروت مجلس شورای اسلامی هیئت دولت محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا حجت الاسلام حسن روحانی انفجار بیروت لبنان حسن روحانی علی ربیعی اسحاق جهانگیری مجلس حسین مدرس خیابانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرامرز مرجانی فرماندار فومن در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با جذب ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ متر از کانال‌های آبرسانی روستا‌های کیابان و گل افزان مرمت و بازسازی می‌شود.

امام جمعه فومن هم در این جلسه با تاکید برتکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی گفت: بنا بر فرمایش امام راحل، مردم صاحبان اصلی این انقلاب و ولی نعمت ما هستند پس مسئولان ضمن رعایت احترام مردم، باید برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی رعایت قوانین اسلامی به ویژه حجاب را بسیار با اهمیت دانست و افزود: دین مبین اسلام برای زنان ارزش بالایی قائل است و همه باید طبق قانون و موازین شرعی در جامعه رفتار و عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی