Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ارزیابی و عملکرد هرمزگان،گفت:با توجه به شرایط کنونی ،رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی بوده و احتمال برگزاری کلاسها بصورت غیر حضوری وجود دارد بنابراین تولید محتوای آموزشی در اولویت برنامه های پروژه مهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، نشست شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس با حضور احمد رحیمی پور رئیس اداره ارزیابی و عملکرد ،حسن جراره رئیس اداره بودجه،نسرین محسنی رئیس اداره طرح و برنامه ،کارشناس مسئولان ارزیابی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش هرمزگان،سید هادی حسینی ریاست آموزش و پرورش ناحیه دو،شورای معاونین و کارشناسان این مدیریت با محوریت ارزیابی عملکرد کارگروه های پروه مهر 99 در محل دفتر مدیریت ناحیه دو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز این نشست پس از تلاوت قرآن کریم سیدهادی حسینی ضمن تبریک اعیاد گذشته وخیر مقدم خدمت همکاران اداره کل و ناحیه با بیان اینکه کلیدی‌ترین کار آموزش و پرورش پروژه مهر است، گفت: هدف از اجرای پروژه مهر برنامه محور شدن همه فعالیت ها و برنامه ریزی به منظور فراهم نمودن زمینه های مناسب جهت بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس است.

در ادامه رحیمی پور رئیس اداره ارزیابی و عملکرد بیان داشت : با توجه به شیوع ویروس کرونا ، رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس در اولویت باشد

وی در همین راستا عنوان کرد : در صورت  برگزاری کلاسهای درس بصورت غیر حضوری تمهیدات لازم اندیشیده شود و آمادگی کامل در جهت تولید محتوای آموزشی و تدریس به روش غیر حضوری در فضای مجازی به ویژه شبکه دانش آموزی شاد داشته باشیم.

محسنی رئیس اداره طرح و برنامه در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارشناسان این ناحیه در خصوص ثبت نام  گفت: ملاک اصلی جهت برنامه ریزی در خصوص کلاس ودانش آموز ثبت نام در سامانه سناد می باشد ،در صورت افزایش جمعیت دانش آموزی از نظرتوسعه کلاس هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت.

جراره رئیس اداره بودجه نیز افزود: قبل از باز گشایی مدارس کمبود ها و نیازهای خود در خصوص تعمیر و تجهیز مدارس و کلاسهای درس رابه اداره کل نوسازی اعلام نمایید.

وی بیان کرد با برنامه‌ریزی می توان نواقص را برطرف و مهر را با مهربانی آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدارس کلاس های آنلاین آموزش و پرورش رئیس اداره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت

علی محمدبیگی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه براساس آمار‌های موجود ۳۲ هزار و ۵۰۰ نوآموز در استان کرمانشاه واجد شرایط شرکت در طرح سنجش سلامت هستند، گفت : تاکنون حدود ۲۱ هزار نوآموز در استان سنجش سلامت شده‌اند و حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نفر هم در نوبت هستند.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر از تعداد کل نوآموزان فعلا در سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند، گفت: بیشترین عدد باقی‌مانده با ۶ هزار نفر مربوط به شهر کرمانشاه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ادامه‌دار بودن کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه، تصریح کرد: ۱۰ روز باقی‌مانده تا مورخه ۳۰ اردیبهشت‌ماه به جامانده‌های احتمالی و ارجاعات تخصصی در رابطه با بحث بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی و یا مشکلات هوش اختصاص داده شده است.

وی از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی اقدام نکرده‌اند، خواست هرچه سریع‌تر پس از نوبت‌گیری در سامانه https://my.medu.ir/ برای انجام کار سنجش سلامت به پایگاه‌های سنجش سلامت استان مراجعه کنند، چون پایان اردیبهشت‌ماه زمان شروع ثبت‌نام و ثیت سفارش کتب است.

محمدبیگی با بیان اینکه امسال ۲۰ پایگاه سنجش سلامت در استان عهده‌دار کار سنجش نوآموزان کلاس‌اولی شدند، تصریح کرد: ۴ مرکز از این تعداد در شهر کرمانشاه مشغول فعالیت است.

وی هزینه ثبت‌نام نوآموزان برای سنجش سلامت را ۶۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان از نظر سلامت بینایی، شنوایی، هوش و... مورد ارزیابی قرار گرفته و در مواردی که مشکلی وجود داشته باشد، نوآموزان برای ارزیابی بیشتر به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند که در موارد خیلی زیادی مداخله به هنگام توانسته نقش مهمی در ایجاد آمادگی در نوآموزان برای ورود به مدارس عادی داشته باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده