Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت:در عید قربان ۱۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی دریافت و بین نیازمندان و مددجویان استان تهران توزیع شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران به تشریح خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان در اعیاد قربان و غدیر پرداخت و گفت: در عید قربان ۱۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی دریافت و بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این مبلغ به صورت نقد و کالا و توسط دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در استان تهران دریافت شد که خانوار‌های تحت حمایت و نیازمندان از آن‌ها بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین به آغاز پویش «ایران همدل» اشاره کرد و افزود: مرحله دوم این پویش همزمان با عید غدیر آغاز و تاکنون ۲۰۸ هزار پرس غذای گرم بین خانوار‌های نیازمند توزیع شد که این پویش با هدف اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر ادامه دارد.

پرپنچی با بیان در عید غدیر علاوه بر اطعام نیازمندان سبد کالا نیز بین خانوار‌های نیازمند توزیع شد، تصریح کرد: ۵ هزار و ۵۹۶ سبد کالا، شامل مواد غذایی و اقلام ضروری به خانوار‌های نیازمند اهدا شد.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع سبد کالا در عید غدیر، ۲۵۰۰ بسته گوشت گرم، ۸۰۰ شیشه عسل و ۴۰۰ قطعه مرغ بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به دیدار‌های که با حضور رئیس، معاونان و مدیران کمیته امداد و مدیران و رؤسای اداره کل کمیته امداد استان تهران به مناسبت عید غدیر با خانواده‌های سادات انجام شد، اشاره و بیان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۶۱ گروه از مسؤولان کمیته امداد کشور و استان تهران با خانواده‌های سادات تحت حمایت دیدار کردند.

پرپنچی خاطرنشان کرد: در این برنامه ۳۰۷ خانواده سادات تحت حمایت مورد دلجویی و تفقد قرار گرفتند که به هر خانواده یک سبد کالا، یک بسته بهداشتی و همچنین کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عید قربان کمیته امداد استان تهران ایران همدل مدیرکل کمیته امداد استان تهران استان تهران تحت حمایت توزیع شد عید غدیر سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران در رزمایش توزیع ۲ هزار بسته معیشتی با کمک اوقاف و کمیته امداد به ارزش ۳۰ میلیارد ریال ویژه ماه مبارک رمضان که در مصلی امام خمینی رحمت الله علیه ساری برگزار شد، گفت: این کمک‌های مومنانه با محوریت کمیته امداد و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تامین شده است. 

او با بیان اینکه پیرامون امامزادگان نیازمندان درقالب طرح افق حمایت می‌شوند، افزود: همچنین افطاری ساده در ماه رمضان در سطح ۷۴ امامزاده انجام می‌گیرد.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به همت والای مردم برای تامین اطعام افطاری ساده در امامزادگان استان، گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از افطاری ساده بهره‌مند می‌شوند.

او از توزیع ۲۱۵هزار بسته معیشتی در سال گذشته خبر داد و افزود: ۴۵۰پروژه عمرانی با همراهی مردم و خیرین نیک اندیش در استان درحال اجرایی است.

حجت‌الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه از اسفند سال گذشته تا به امروز حدود ۱۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

او از اعلام آمادگی اوقاف و امور خیریه مازندران برای همکاری با کمیته امداد استان برای دستگیری از نیازمندان خبر داد و گفت: بسته معیشتی به همراه وجه نقد به نیازمندان شناسایی شده از سوی امداد استان اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی