Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:50:12 GMT

توزیع 11 هزار حلقه لاستیک

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۳۴۱۲

توزیع 11 هزار حلقه لاستیک

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح حواله، ۱۱ هزار حلقه لاستیک خودرو در این استان توزیع شده است

 به گزارش خبرگزاری برنا،  محمد راشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: این تعداد لاستیک به نرخ دولتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تامین و در نوبت‌های مختلف در اختیار رانندگان بخش حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس گرجی با بیان اینکه حمل و نقل به شکلی گسترده در تمام زمینه‌های تولید، توزیع و خدمات جریان داشته و نقش مهمی در چرخه اقتصاد دارد، اضافه کرد: توزیع لاستیک با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد و اختصاص تعداد لاستیک به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان بر اساس میزان پیمایش و ظرفیت ناوگان تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه روند توزیع لاستیک به رانندگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان همزمان با کشور از اواخر تیر ۱۳۹۷ شروع شده است، یادآور شد: تاکنون با احتساب توزیعی‌های امسال ۸۰ هزار و ۴۲۴ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شامل کامیون باری، اتوبوس مسافربری و مینی‌بوس توزیع شده است.

وی گفت: توزیع لاستیک وارداتی در راستای تحقق مطالبات به حق رانندگان ناوگان حمل و نقل از سوی دولت در سراسر کشور انجام می‌شود و در هر نوبت توزیع، حدود ۱.۵ درصد از سهمیه کشور به ناوگان این استان تخصیص داده می‌شود.

سالانه در این استان ۴۱ هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل باری و مسافر مصرف می‌شود که ۳۱ هزار حلقه آن مربوط به ناوگان باری و ۱۰ هزار حلقه نیز نیاز ناوگان مسافری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان ناوگان حمل و نقل توزیع لاستیک حلقه لاستیک هزار حلقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور