Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرمت مسجد را متولی آن نگه می دارد، محمود فکری با این جمله هم نقدی از پیشکسوتان کرد و هم از برخی هواداران که طی روزهای اخیر به او توهین کرده بودند گلایه کرد. بخش اول گفتگو با محمود فکری ساعت 17 امروز (چهارشنبه، 22 مرداد) تقدیم شما می شود.

محمود فکری در برنامه زیر آسمان لیگ مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراه با تیم طرفداری به اردوی تیم نساجی در تهران رفتیم و دقایقی پیش از آغاز تمرین نوبت عصر نساجی، با سرمربی این تیم گفتگو کردیم. محمود فکری در گفتگو با طرفداری از معضل کری خوانی برخی پیشکسوتان و توهین های برخی هواداران گفت. حواشی روزهای اخیر که به اظهار نظر فکری در مورد وضعیت لیگ و استقلال و پرسپولیس باز می گشت یکی از سوژه های گفتگو با سرمربی نساجی بود. محمود فکری از لزوم حفظ حرمت متولیان فوتبال گفت و در مورد شرایط نساجی و مربی گری صحبت کرد.

گفتگو با محمود فکری در برنامه زیر آسمان لیگ، امروز و فردا در دو بخش تقدیم مخاطبان طرفداری می شود. پیش از آن قسمتی کوتاه از بخش اول برنامه را می بینید و می خوانید:

مردم دوست دارند طوری فکر کنیم که آن ها می خواهند...
حرمت مسجد را متولی اش نگه می دارد. ما متولیان فوتبال حرمت نگه نمی داریم. خود ما باعث بی احترامی می شویم...
دنبال به دست آوردن فالور هستیم یا می خواهیم کانون توجه هواداران شویم. کری خوانی هایی می کنیم که در شان و شخصیت یک پیشکسوت نیست...
بهترین و قشنگ ترین بازی های من مقابل پرسپولیس بوده است...
حرص طرفداران پرسپولیس را از نظر فنی در می آوردم ولی از نظر اخلاقی، رفتاری نشان نمی دادم که هواداران پرسپولیس از من ناراحت شوند...
همواره برای پیراهن استقلال احترام قائل بودم و با تمام وجود برای آن تیم بازی می کردم...
اینکه می گویم من از خانواده استقلال هستم فکر می کنند قرار است به استقلال راه بدهم...

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟