Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@04:58:40 GMT

جاده اک-تاکستان ایمن سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۳۵۲۴

جاده اک-تاکستان ایمن سازی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ امیر علی‌پور، رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری‌ و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: عملیات ایمن سازی این مسیر مهم که به علت سرعت بالای خودروهای سواری نیازمند آرام سازی ترافیکی بود با تصویب شورای ترافیک شهرستان تاکستان در مدتی کوتاه انجام شد.
علی پور بیان کرد: اجرای خط کشی طولی ممتد و منقطع به طول ۲۴کیلومتر، تهیه و نصب فونداسیون، پایه روشنایی و چراغ‌های چشمک زن، تهیه و نصب ۱۵۰عدد استوانه ایمنی جهت جداسازی لاین رفت و برگشت در محدوده پل موجود، تهیه و نصب ۲ردیف سرعتکاه، تهیه و نصب ۳۲۰عدد تابلوهای اخطاری و انتظامی و اجرای شیار لرزاننده به طول ۱۴کیلومتر شیار طولی و چهار نقطه شیار عرضی از جمله اقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی این راه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او برای اصلاح و ایمن‌سازی این مسیر در مجموع ۲۲۰میلیون تومان از محل اعتبارات ایمن سازی هزینه شد.
رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: پس از تصویب ایمن‌سازی این مسیر هشت کیلومتری در شورای ترافیک، عملیات اجرایی از هشتم مردادماه آغاز و ظرف ۱۴روز پایان یافت.

48

کد خبر 1420892

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین تهیه و نصب ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین

تین نیوز

نصب حفاظ میانی در نقاط حادثه خیز از آزادراه کرج قزوین جهت جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزادراه در حال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، مرتضی داودی رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه نصب حفاظ میانی در رفیوژمیانی آزادراه کرج-قزوین به طول ۴ کیلومتر از دی ماه سال گذشته آغاز شده است.

داودی افزود: در اجرای این پروژه نردهای فلزی به طول ۲۰۰ در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی استان مصوب و با اولویت کمیته تحلیل تصادفات اداره کل راهداری استان مشخص گردیده است، نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری البرز تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش ایمنی عابرین و به منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزادراه اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند