Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه اعلام کرد: شرکت سرمایه‌گذار پروژه احداث آزادراه بیستون – کرمانشاه – حمیل با امضاء تفاهم‌نامه‌ای با این اداره کل نسبت به حفاظت از محیط زیست متعهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، صفریدون یاوری روز چهارشنبه به ایرنا افزود: با حضور نمایندگان محیط زیست، شهرداری و شرکت سرمایه گذار پروژه، تفاهم نامه همکاری در خصوص احداث آزادراه بیستون – کرمانشاه – حمیل امضاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: در این تفاهم نامه تعهداتی برای شرکت پیمانکار پروژه و نیز محیط زیست بیان شده است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست کرمانشاه افزود: انجام عملیات عمرانی و اجرایی در محدوده رودخانه ها در زمانی که دبی رودخانه حداقل باشد، رعایت اصول آب شکستگی در احداث ابنیه فنی، الزام رعایت حریم چشمه های موجود در مسیر را از جمله تعهدات پیمانکار پروژه در این تفاهم نامه بیان کرد.

یاوری تصریح کرد: جلوگیری از تخریب بستر رودخانه در زمان عملیات عمرانی و همچنین احیاء مسیرهای دستکاری شده در محل اجرای عملیات به حالت اولیه را از دیگر تعهدات مهم در این تفاهم نامه بیان کرد.

وی به بخشی دیگر از تعهدات شرکت پیمانکار پروژه این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: رعایت استانداردهای زیست محیطی برای کاهش آلودگی های صوتی در حوالی سکونتگاه های انسانی، کمک به احیاء محل دفن پسماند شهر کرمانشاه در محدوده موسوم به اراضی سراب قنبر در محدوده کیلومتر سه تا چهار آزاد راه کرمانشاه – حمیل و احیاء و بازسازی محل دپو مصالح مازاد پروژه از دیگر تعهدات مهم شرکت پیمانکار پروژه در این تفاهم نامه است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمانشاه افزود: جلوگیری انفصال زیستی و حفظ کرویدور ارتباطی حیات وحش در محل احداث پل های رودخانه های موجود در مسیر و نیز احداث و ایجاد تعداد ۲ کریدور عبور حیات وحش در محدوده کیلومتر ۱۹ تا ۲۷ قبل از روستای انجیرک از دیگر تعهدات این تفاهم نامه تصریح کرد.

یاوری، نظارت و ارایه نظرات کارشناسی تخصصی مرتبط را از تعهدات اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در این تفاهم نامه بیان کرد.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تفاهم نامه پیمانکار پروژه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد: از نظر ما دیگر پروژه ای به نام میانکاله وجود ندارد و از لحاظ علمی و اقتصادی و نقشه آمایش استان این پروژه قابل اجرا نیست.
 
به گزارش ایسنا؛ علی سلاجقه در حاشیه نشست امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: اصلا پروژه ای به نام میانکاله دیگر وجود ندارد چراکه هچ گونه مجوزی برای آن داده نشده است، اصل کار ما مبتنی بر نقشه آمایش استان است، در آنجا از لحاظ علمی، اقتصادی و اجتماعی چنین پروژه ای قابل اجرا نیست.
 
وی در ادامه اظهار کرد: هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. تخلف انجام می شود. ما از دستگاه های قضایی استان، هم دادستانی و هم مجموعه قضایی استان می خواهیم که این کار از بعد قضایی دنبال شود.
 
رئیس سازمان حفظات از محیط زیست در پاسخ به این پرسش که مگر پروژه به نتیجه نرسیده بود؟ بیان کرد: نمی خواهم نبش قبر کنم، این پروژه از نظر ما تمام شده است. 
 
سلاجقه گفت: در حوزه سد چم شیر و حقآبه آن ما مشکلی نداریم. حقابه آن متناسب با محاسبه ای که انجام شده داده می شود. بحث هایی پیرامون کیفیت آب آن مطرح است که ما  جدای از اینکه وزارت نیرو کار خود  را انجام می دهد، ما نیز به عنوان دستگاه ناظر نمونه گیری انجام دادیم. با توجه به تراز آبگیری که تاکنون انجام شده است در آنجا مشکلی از لحاظ کیفیت آب وجود ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • چرا پروژه بارورسازی ابر‌ها در ایران به بن‌بست خورد؟
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد