Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی ابراز امیدواری کرد در دولت آمریکا افراد عاقلی حضور داشته باشند که نخواهند با ماجراجویی همانند استفاده از مکانیزم ماشه موقعیت کشور خود را در عرضه بین‌المللی تضعیف کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در صحفه توئیتر خود نوشت: «ما امیدواریم که افراد عاقلی در دولت آمریکا باشند که نخواهند با ماجراجوی هایی همانند تلاش برای به کارگیری "اسنپ‌بک"، (موقعیت) کشور خود را در عرصه بین المللی تخریب کنند که بر خلاف عقل سلیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این اظهارات نماینده روسیه در واکنش به توئیت «ریچارد گلدبرگ» نوشت که مدعی شده بود آمریکا باید از اسنپ‌بک (مکانیزم ماشه) برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران استفاده کند.

گلدبرگ، عضو وابسته به بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها و دستیار سابق جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا روابط نزدیکی با لابی های صهیونیستی دارد و از مهمترین طراحان خروج واشنگتن از برجام شناخته می شود.

مقامات آمریکا چندین بار تهدید کرده اند در صورتی که قطعنامه پیشنهادی آنها در شورای امنیت رد شود از بند «اسنپ‌بک» در توافق برجام استفاده خواهند کرد که به‌معنی بازگشت تحریم‌ها به‌صورت اتوماتیک و بدون نیاز به هیچ مذاکره و چانه‌زنی است.

هرچند خروج آمریکا از برجام باعث شده است ادعای کاخ سفید برای استفاده از این بند برجام با چالش حقوقی مواجه شود. پیشتر روسیه اعلام کرده بود واشنگتن نمی‌تواند به بندهای توافقی ارجاع کند که از آن خارج شده است.

ظریف: انفجار بیروت تمام دنیا را در شوک فرو برد ولی آمریکا به تحریم لبنان ادامه می‌دهدآمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب‌نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادیموسوی: لغو موقت تحریم‌های آمریکا خبرسازی غیرواقعی استرویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,89,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" برجام اخبار "روسیه" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" برجام اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قزاقستان ۲ آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب‌نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی ۳ واکنش آلمان به ثبت اولین واکسن کرونا در روسیه ۴ عطوان: توطئه‌گران برحذر باشید حزب‌الله امروز حزب‌الله سال ۲۰۰۵ نیست/ سناریوی سوریه در لبنان شکست خواهد خورد ۵ ایمن سازی واکسن "اسپوتنیک-۵" روسیه دو سال خواهد بود ۶ عمران‌خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیئت‌های ایران برگزار کنند ۷ واکسن کرونا در روسیه از ۱۲ دی ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد ۸ واکنش منفی مقام قطری به بیانیه دبیرکل شورای همکاری/ روابط قطر با ایران مبتنی بر حسن همجواری است مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب‌نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی گزارش|حمله ترکیه به نشست فرماندهان عراقی با پ ک ک؛ دستاورد بزرگ یا گاف عملیاتی؟ لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب‌الله، امل و جریان ‌آزاد ملی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند آیت‌الله جنتی: مراسم عزاداری امام حسین(ع) با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا برجام اخبار روسیه اخبار آمریکا برجام اخبار روسیه تحریم تسلیحاتی ایران بین المللی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد

به گزارش جماران؛ آمریکا و انگلیس امروز -پنج‌شنبه- و در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه تهران اعمال کردند.

در چارچوب این تحریم‌ها، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران که موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله اخیر را تولید می‌کنند، هدف تحریم قرار داد.

انگلیس نیز در اقدامی هماهنگ، چندین سازمان نظامی، اشخاص و نهادهای ایرانی که در صنایع پهپاد و موشک‌های بالیستیک ایران فعالیت می‌کنند را هدف تحریم قرار داده است.

 

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: در صورت تکرار ماجراجویی رژیم اسرائیل، اقدام حداکثری پشیمان‌ کننده انجام خواهیم داد/ در شرایطی که آمریکا در حمایت از رژیم اسرائیل، خود را در کنار جنگ این رژیم قرار بدهد هیچ تعارفی نخواهیم داشت و منافع آمریکا نیز نمی‌تواند مصون بماند
  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • چرا مقامات غربی نسبت به ماجراجویی رژیم‌صهیونیستی نگرانند؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند
  • ان‌بی‌سی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است