Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی نمازی در نشست ستاد درآمد استان افزود: سیاست دولت برای تامین کسری فروش اموال مازاد است و دستگاه های دولتی باید کسری اعتبار خود را از محل فروش و یا اجاره اموال مازاد غیرمنقول تامین کنند.

وی اظهار کرد: بند (د) تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۹ این اجازه را به دستگاه های اجرایی داده است که از محل فروش اموال مازاد غیرمنقول، هزینه های جاری و ضروری خود را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنانش با ارائه گزارشی از وضعیت درآمدهای استان یزد گفت: در چهار ماهه اول سال جاری ۹ هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال درآمد در استان وصول شده است.

نمازی افزود: از این مبلغ هشت هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال مربوط به مالیات و بقیه سایر بخش ها از جمله مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا، جرائم و خسارات و واگذاری دارایی های سرمایه ای و متفرقه  است.

وی با بیان اینکه مالیات به صورت مستقیم و غیرمستقیم وصول می شود میزان مالیات مستقیم را ۶ هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال و غیرمستقیم را ۲ هزار و ۵۰۸ میلیارد ریال ذکر کرد.

دبیر ستاد درآمد و تجهیز منابع یزد درآمد مصوب سال ۹۹ استان را ۲۸ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در چهار ماهه اول امسال می بایست ۹ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال درآمد وصول شود که پنج درصد کسری در این زمینه وجود دارد.

بررسی درآمدهای مصوب سال ۹۹ استان و راهکارهای وصول آن و بررسی عملکرد جز ۵ بند الف ماده۴۳ قانون برنامه ششم توسعه در سال۹۸ و نحوه وصول معوقه های آن در سال جاری از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور توسعه اقتصادی یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور توسعه اقتصادی یزد سازمان امور مالیاتی کشور توسعه اقتصادی یزد میلیارد ریال اموال مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: در دیدار نوروزی با همکاران سازمان ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به تحقق ۹۵ درصدی منابع بودجه عمومی، رشد ۴۳ درصدی تخصیص اعتبارات جاری، رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های ثابت و رشد اقتصادی بالای ۶ درصد در سال ۱۴۰۲، از زحمات شبانه‌روزی این عزیزان به طور ویژه تشکر کردم.


قانون بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است

وی در توییتی دیگر نوشت: ‏در پاسخ به سوال یک خبرگزاری عرض کردم هرچند در مرحله رسیدگی به بودجه در مجلس اختلاف‌نظر‌هایی با نمایندگان داشتیم، ولی متن نهایی قانون بودجه که ابلاغ شده است، نظرات دولت را به صورت حداکثری تامین کرده و قانون بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است.


تخصیص ارز برای واردات خودرو صرفاً در چارچوب قانون انجام می‌شود

رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی دیگری با اشاره به تخصیص ارز برای واردات خودرو اعلام کرد: بدیهی است عملیات اجرایی واردات خودرو اعم از ثبت سفارش و یا تامین ارز مورد نیاز برای انجام آن، فارغ از اظهارنظر‌های کارشناسی اشخاص در محیط‌های آکادمیک و همایش‌های علمی، صرفاً در چارچوب قانون و بر اساس الزامات قانونی مصوب صورت می‌پذیرد.

منظور روز گذشته ضمن تکذیب هر گونه اظهار نظر منتسب به خودش در سال جاری نسبت به موضوع واردات خودرو تاکید کرد که مواضع دولت در این خصوص توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • انفجار در کسری بودجه و بدهی عمومی فرانسه 
  • بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد
  • خراسان جنوبی در طلایی‌ترین دوران اقتدار
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود