Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از 333 هزار تن گذشت.  
برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و 510 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و 89 مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 333 هزار و 699 تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، 188 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۸ هزار و 988 تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه 290 هزار و 244 تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: 3940 تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون دو میلیون و 763 هزار و 225 آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۹ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۵.۳ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است. در مورد نرخ بهبود در ویکی تابناک بیشتر بخوانید در مورد نرخ مرگ در ویکی تابناک بیشتر بخوانید   برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سید عباس موسویان حسن دیاب اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سید عباس موسویان حسن دیاب نرخ مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات عبور سیلاب هیرمند از مرز ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 پس از بارش‌های شدید در افغانستان، بخشی از سیلاب‌های ورودی به هیرمند به خاک ایران رسید و بدین ترتیب بخشی از حقابه هیرمند وارد خاک ایران شد. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 
  • لحظات عبور سیلاب هیرمند از مرز ایران
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران