Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان براتی روز چهارشنبه در گفت و گوبا رسانه ها، سرقت سیم‌های مسی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب را باعث ایجاد خسارت به شبکه توزیع و وسایل برقی مشترکان دانست و افزود: با تبدیل سیم‌های مسی به کابل‌های خود نگهدار ضمن برطرف کردن این مشکل، هم‌زمان رفع ضعف ولتاژ نیز انجام و ولتاژ مناسبی تحویل مشترکان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها تا زمانی که تمام سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شود ادامه خواهد یافت و در سالجاری نیز حدود ۱۰۰ کیلومتر در برنامه تعویض و اصلاح می باشد
مدیر توزیع برق شهرستان میناب با اشاره به اجرای طرح‌های جهادی توسط شرکت توزیع برق هرمزگان یادآور شد: در قالب این طرح‌ها با استفاده از ظرفیت واحدهای پشتیبانی، اجرایی و پیمانکاری پروژه‌های مهم و کاربردی از جمله تبدیل سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار را انجام دهیم.

براتی با بیان این‌که طرح‌های جهادی به‌منظور افزایش تاب‌آوری و قابلیت اطمینان شبکه در نقاط مختلف شهر اجرا می شود، اضافه کرد: تعدیل بار، تقویت ظرفیت شبکه و افزایش قدرت مانور شبکه از دیگر اهدافی است که در اجرای طرح‌های جهادی دنبال می‌شود.

در حال‌حاضر بیش از ۸۵ هزار مشترک برق در این شهرستان وجود دارد.

شهرستان میناب با۳۰۰ هزار جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی سامد هرمزگان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی سامد هرمزگان شركت توزيع نيروی برق خبرگزاری جمهوری اسلامی سامد هرمزگان شركت توزيع نيروی برق سیم های مسی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند

حمزه‌ای رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

او افزود: علت این موضوع سپتی سمی حاد بوده است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۲ هزار تن گوشت مرغ در درمیان

حمزه‌ای ضمن تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند بیان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند