Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:17:28 GMT

کشف بیش از ۲ تن گوشت فاسد در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۳۸۱۰

کشف بیش از ۲ تن گوشت فاسد در تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف ۲ تن گوشت فاسد در ۲ انبار خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حمید هداوند با اعلام خبر کشف دو تن گوشت فاسد در تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران از محل جمع‌آوری گوشتهای فاسد و بسته‌بندی مجدد آن در دو انبار جداگانه در جنوب تهران مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: مأموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند هویت مالک انبارها و محل بسته‌بندی گوشتهای فاسد را در حوالی خیابان 17 شهریور شناسایی کنند و با هماهنگی شبکه بهداشت و سازمان دامپزشکی برای بررسی دقیق موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این محلها بیش از دو تن گوشت بسته‌بندی شده و یخ‌زده آماده ارسال به بازار را کشف و مالک انباری‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه بر اساس نظر کارشناس دامپزشکی تمام گوشتهای مکشوفه فاسد است، تصریح کرد: تمام گوشتهای کشف شده معدوم شدند.

به گفته هداوند، با تکمیل تحقیقات مقدماتی، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

13 تن گوشت فاسد در استان فارس کشف شدتهران| بیش از نیم تن گوشت فاسد در شهرری کشف شد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس امنیت عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس 110 پلیس بیشتر بخوانید... ۱۳ تن گوشت فاسد در استان فارس کشف شد تهران| بیش از ۲۲۰ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد در ری از چرخه عرضه خارج شد تهران| بیش از نیم تن گوشت فاسد در شهرری کشف شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۳ تن گوشت فاسد در استان فارس کشف شد تهران| بیش از ۲۲۰ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد در ری از چرخه عرضه خارج شد تهران| بیش از نیم تن گوشت فاسد در شهرری کشف شد واژه های کاربردی مرتبط پلیس امنیت عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس 110 پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ سوءقصد به یک بازپرس ویژه قتل تهران ۲ مظنونان "حادثه پارک لاله" بازداشت شدند ۳ "بحران‌ اطلاع‌رسانی" در داستان هزار و یک شب "تعویق تا برگزاری کنکور" ۴ تعویق تاریخ برگزاری کنکور منتفی شد ۵ بازی با روان کنکوری‌ها در شب امتحان ۶ فقط یک دهه از فرصت ازدواج و فرزندآوری "دهه‌شصتی‌ها" باقی است! ۷ دردسر جدید مردم؛ صف‌های طولانی برای گرفتن مهریه + تصاویر ۸ شهردار تهران: به جلسات هیئت دولت دعوت نمی‌شوم! مهمترین اخبار اجتماعی فقط یک دهه از فرصت ازدواج و فرزندآوری "دهه‌شصتی‌ها" باقی است! آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهاجرت نخبگان از بریتانیا به دیگر کشورهای اروپایی ۳۰ درصد افزایش یافته است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند آیت‌الله جنتی: مراسم عزاداری امام حسین(ع) با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس امنیت عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس 110 پلیس پلیس امنیت عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس 110 پلیس تن گوشت فاسد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران

مرد جوانی که برای ۵۰ میلیارد تومان تتر از سوی ۳ نفر هدف آدم‌ربایی قرار گرفت با اقدامات ماموران پلیس تهران ، آزاد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل زن جوانی هراسان به کلانتری 119 مهرآباد رفت و هنگامی که مقابل افسرنگهبان قرار گرفت، گفت: سه روز قبل از شهر خود به تهران آمدیم؛ همسرم که نیما نام دارد برای دیدار برادرش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت و تلفن‌ همراهش خاموش شد. ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده و با تهدید به قتل او برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به ارزش 50 میلیارد تومان درخواست کرد.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده با دستور بازپرس جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به سمت بیمارستان رسول اکرم(ص) رفته بوده که در آنجا تلفن همراهش خاموش شده است.

تیم جنایی در گام بعدی راهی محل موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که 3 مرد جوان با یک خودروی پژو 405 ناگهان جلوی پای نیما توقف کرده و با ایجاد ضرب و شتم اقدام به آدم‌ربایی کرده است که در ادامه هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاینتحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت، نیما با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد از سوی دیگه اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو 405 در محور خاش به زاهدان تردد کرده  است.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات به سراغ دوست مشترک نیما و آدم‌ربایان رفتند؛ او به تیم تحقیق گفت: نیما قرار بود که برای بر طرف کردن حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت 5 میلیارد تومان تتر به حساب آنها واریز کند اما این کار را نکرد و زمانی که آن 3 مرد جوان از دریافت پول نا امید شدند اقدام به آدم‌ربایی کردند.

در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک قدمی بازداشت آنها است گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به سمتی متواری شدند که در ادامه نیما در سلامت کامل به با اتوبوس میان شهری به تهران آمد.

به گزارش تسنیم، پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم پلیس جنایی تهران بزرگ برای دستگیری 3 مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسمومیت 130 سرباز اسرائیلی
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • توقیف یک‌تن تخم‌مرغ فاسد در زاهدان/سردخانه فروشگاه پلمب شد