Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست روز چهارشنبه در حاشیه چهل و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر این‌که هر موقع رعایت بهداشتی مردم کمتر شده است با شرایط بحرانی مواجه بوده‌ایم افزود: امروز اگر شاهد شیوع مجدد کرونا در استان هستیم به دلیل عدم رعایت عده کمی است که سلامتی شهروندان را به خطر می‌اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز استان ازنظر شیوع کرونا، ‌محدودیت‌هایی برای برخی صنوف که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و یا ازنظر رعایت پروتکل‌ها ضعیف هستند با نظارت اصناف و مرکز بهداشت و فرمانداری قم اعمال می‌شود.

استاندار قم افزود: بر این اساس واحدهای صنفی که مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در مرحله اول به آن‌ها تذکر داده می‌شود و در صورت عدم توجه به این تذکرات موارد بازدارنده‌ای از جریمه تا تعطیلی و پلمب واحد در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی گفت: بر اساس پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری عزاداری محرم امسال با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی است که در این زمینه کارگروه عزاداری محرم در استان شکل‌گرفته است تا عزاداری امسال با رعایت دقیق مسائل بهداشتی برگزار شود.

سرمست تصریح کرد: نظارت‌های لازم برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می‌شود تا ضمن برگزاری عزاداری، کمترین آسیب به‌سلامت مردم وارد شود.

وی با اشاره به الزام هیات های عزاداری به استفاده از ماسک، ادامه داد: واحدهای تولیدی قم برای تامین ماسک موردنیاز استان تشویق شده‌اند تا ظرفیت تولید آن‌ها افزایش یابد، ضمن اینکه تولید ماسک خانگی و ساماندهی توزیع این محصول نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار قم بابیان اینکه روزانه ۳۵۰ هزار ماسک در قم تولید می‌شود گفت: اگر این میزان ماسک به نحو صحیح توزیع شود، این میزان تولید، جواب گوی نیاز روزانه استان است ضمن اینکه به دلیل احتمال افزایش مصرف ماسک در ایام محرم، افزایش تولید این محصول در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به ایجاد پویش نذر ماسک در استان، ادامه داد: استفاده از ماسک به‌وسیله هیات ها و سازمان تبلیغات با ایجاد پویش نذر ماسک در دستور کار قرار گرفته که فرهنگ سازی لازم در این زمینه در حال برنامه ریزی است.

وی در ادامه با اشاره به عبور قم از شرایط پیک مصرف برق گفت: بر اساس گزارش شرکت برق، پیک مصرف برق در استان را با رعایت شهروندان سپری کرده‌ایم و اگر مردم همچنان رعایت کنند نیازی به استمرار کاهش ساعت کاری ادارات در هفته آینده وجود ندارد.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها ماسک ویروس کرونا قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا قم بهرام سرمست ماسک ویروس کرونا قم بهرام سرمست دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

شناسایی باندهای فحشا و تجارت جنسی/طرح نور هوشمند می‌شود

 فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم