Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی علیخانی ظهر چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین حضور یافت و یاد شهدای عرصه قلم را گرامی داشت.

علیخانی در این دیدار اظهار داشت: در عصر کنونی رسانه‌ها نه تنها یک ابزار اطلاع رسانی بلکه یک ابزار مهم مدیریت هم محسوب می‌شوند که در صورت نادیده گرفتن آن نمی‌توان به اهداف تعیین شده دست یافت و مردم را اقناع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رسانه‌ها در اعتمادسازی جامعه می‌توانند تعیین کننده باشند و با اطلاع رسانی درست، به موقع و واقعی به شفاف سازی امور کمک کنند و اعتماد مردم به نظام را نیز افزایش دهند.

خبرگزاری مهر، رسانه‌ای موفق و منتقدی منصف است

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین تصریح کرد: خبرگزاری مهر در میان رسانه‌های متعدد در عرصه فضای مجازی و مطبوعات جایگاه بسیار خوبی دارد و در بخش اقتصادی بسیار موفق و تأثیرگذار عمل کرده است.

علیخانی اضافه کرد: خبرگزاری مهر در کشور و استان از منابع خوب خبری است و به عنوان یک مدیر اقتصادی بیشتر خبرهای این رسانه را رصد می‌کنم و برایم اهمیت دارد چون رسانه وزینی است و این جایگاه در استان نیز به خوبی حفظ شده است.

وی اظهار داشت: خبرگزاری مهر در کنار اطلاع رسانی دقیق و کیفی و به موقع توانسته با انتقاد منصفانه و طرح موضوعات مهم و بررسی آن در گزارش‌های خود از جوانب مختلف توانسته به مسئولان استان هم کمک کند و این رویکرد در توسعه استان و دیده شدن مشکلات و انتشار خبرهای دقیق مؤثر بوده است.

کد خبر 4997067

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی علیخانی استانداری قزوین روز خبرنگار ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا گرگان ماه محرم محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند خبرگزاری مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر باورنکردنی و جدید از احسان علیخانی

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند!
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد در شهرک‌های سازمانی زندگی می کنند!
  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • بلوف صهیونیست‌ها آژیر قرمز در اراضی اشغالی را به صدا درآورد
  • خبرهای جدید از تاسیسات هسته ای اصفهان /چرا پدافند هوایی پایگاه شکاری فعال شد؟
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک های اسرائیلی به ایران /سی ان ان: ۸ پرواز مسیر خود را تغییر دادند /رویترز: سامانه پدافندی فعال شد
  • (عکس) تصویر باورنکردنی و جدید از احسان علیخانی
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • افشاگری بنیانگذار تلگرام علیه آمریکا/ گوگل و اپل هرچه را بخواهند سانسور می‌کنند
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی