Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه اینوتکس ۲۰۲۰ امروز با سخنرانی سورنا ستاری،معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به صورت آنلاین و سخنرانی‌های حضوریِ مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه، برگزار شد.

دبیرخانه رویداد اینوتکس به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و تاثیرات ناشی از آن و با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به منظور تامین سلامت افراد، تصمیم به لغو برگزاری فیزیکی این نمایشگاه گرفت و این دبیرخانه برآن شد که رویداد‌ها و بخش‌های جانبی اینوتکس را در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ به شیوه‌ای خلاقانه و از راه دور به صورت مجازی (Virtual) برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دانش‌بنیان‌ها برای جایگزینی گندم به جای ذرت ایده می‌دهند

در نمایشگاه مجازی اینوتکس غرفه‌ها و فضای نمایشگاه به صورت ۳D مدل‌سازی شده و مشارکت‌کنندگان ضمن دریافت این غرفه‌ها، امکان معرفی محصولات یا خدمات خود، اشتراک‌گذاری فیلم، عکس یا کاتالوگ در غرفه مد نظر، گفتگو و چت با بازدیدکنندگان از غرفه، حضور در رویداد‌های مجازی و برقراری جلسات با سرمایه‌گذاران و منتور‌های استارتاپی را به صورت Virtual داشته باشند.

به جز مراسم افتتاحیه، اختتامیه (و بخش اهدای جوایز آن) و بخش سخنرانی‌های استیج که به صورت حضوری و با مخاطب محدود برگزار می‌شود، تمامی بخش‌های اینوتکس ۲۰۲۰ به صورت مجازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه اینوتکس نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان

مسئولان ریاست صنعت و تجارت ولایت پروان از برگزاری نمایشگاه سه روزه تحت عنوان «عالیست افغانیست» در این ولایت خبر داده می‌گویند که به مدت سه روز در ۱۵۰ غرفه محصولات تولیدات داخلی برای بازدیدکنندگان به نمایش‌ گذاشته شده است.

این نمایشگاه که از سوی ریاست صنعت و تجارت ولایت پروان در هماهنگی بخش خصوصی برگزار گردیده است برای مدت سه روز به روی بازدید کنندگان باز می‌باشد.

مسئولان این ریاست می‌گویند که در این نمایشگاه اجناس تولیدی کشور از تمام بخش‌های تولیدی در بیش از ۱۵۰ غرفه به نمایش گذاشته شده و ۳۰ غرفه‌ آن در مکان خاصی برای خانم‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

از سویی هم شماری از شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌گویند، طالبان زمینه تمام سرمایه گذاری‌ها را برای بخش‌ خصوصی در این کشور مهیا کرده تا از این طریق کشور را به‌سوی خودکفایی سوق دهند.

همچنین صنعت کاران راه اندازی این نمایشگاه ها را در توسعه کارشان مفید دانسته خواستار سهولت‌های بیشتر در امر حمایت و رفع نیازمندی‌های شان شدند.

در این نمایشگاه، تولیدات و محصولات وطنی شامل صنایع دستی، خامک دوزی، گلدوزی، محصولات زراعتی، غذاهای محلی برای سه روز به نمایش گذاشته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان‌ها در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • رونق توریسم و مبادلات فرهنگی با رویداد‌های ادبی / نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • تجربه لمس فناوری‌های آینده در رویداد تجربه فناوری اینوتکس ۲۰۲۴