Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست فصلی وحدت و اخوت فرماندهان ارتش و سپاه با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اعضای هیئت رئیسه ارتش و سپاه، فرماندهان نیرو‌های دو سازمان، در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که بر تداوم همکاری‌های گذشته و روزآمد سازی راهکار‌های هم افزایی و هم راستایی بیشتر برای ارتقای توان دفاعی و مقابله با تهدیدات متصور از جبهه دشمنان تاکید و تبادل نظر شد.

فرمانده کل سپاه در این دیدار طی سخنانی با تشکر و خرسندی از حضور فرماندهان و برادران ارتش در جمع پاسداران حریم ولایت، از فرماندهی معظم کل قوا به عنوان نقطه ثقل و عامل وحدت امت اسلام و به ویژه همدلی بین ارتش و سپاه یاد کرد و گفت: برادری‌های ما ریشه در تعالیم الهام بخش قرآن کریم و اهل بیت (ع)، عاشورای حسینی و نیز همراهی‌های باشکوه دوران دفاع مقدس و پس از آن دارد و بیانگر این معناست که ما یک پیکره و ید واحده هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای قدرت دفاعی و توان بازدارندگی کشور در سایه وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش و سپاه رقم خورده است، اظهار کرد: به دلیل برداشت و احساس مشترک و درک یکسان نسبت به مخاطرات و تهدیدات، این همراهی روز به روز گسترش خواهد یافت و ارتش و سپاه با انسجام هرچه بیشتر، دوشادوش هم در مسیر از عزت آفرینی برای انقلاب اسلامی، نظام و کشور و صیانت از امنیت و آرامش ملت ایران گام بر می‌دارند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما سنگر نشینانی واحد با آرمان‌های مشترک در دفاع از انقلاب و میهن عزیز اسلامی هستیم، گفت: امیدواریم به برکت همه مجاهدت‌های فرزندان این مرز و بوم، همانگونه که تا به امروز دشمنان نتوانستند ذره‌ای شکست را به ما تحمیل کنند، این سربلندی و عزت تداوم یابد و خداوند متعال به همه فرماندهان ما توفیق دهد تا جان در بدن داریم در این صراط مستقیم با پرچمداری رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی گام برداریم.

سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نیز در این نشست با تاکید بر اینکه همدلی، وحدت و اخوت ارتش و سپاه موجب خرسندی فرماندهی معظم کل قوا است، گفت: ملت عزیز ما نیز وقتی ارتش و سپاه را در کنار هم و دست در دست یکدیگر برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور می‌بینند خوشحال‌تر و امیدوارتر می‌شوند.

وی افزود: در مراسم دانش آموختگی دانشگاه‌های افسری در محضر فرمانده معظم کل قوا متعهد شدیم که دست از دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نیاوریم تا نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهان خوار فرو ریزد و عمر رژیم منحوس صهیونیستی به سر آید؛ بر این قول خود تا آخرین لحظه پای بند خواهیم بود.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاشند تا خللی در صمیمیت، همراهی و همدلی ارتش و سپاه ایجاد کنند، تصریح کرد: بصیرت، درایت و آگاهی آحاد فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح در اطاعت از فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حفظ وحدت، به طور قطع توطئه‌های آنان را ناکام خواهد گذاشت و امیدواریم این وحدت روز به روز در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و عملیاتی بیش از گذشته خود را نشان دهد.

وی با تاکید بر اینکه معتقدیم در هیچ جای دیگر جز نظام ولایی وحدت قلب‌ها شکل نمی‌گیرد، گفت: آنچه می‌تواند دل‌ها را یکسان کند اعتقاد و باور واحد است و امروز به فضل الهی و برکت نظام ولایی و، ولی برجسته الهی، اخلاص، توکل، شجاعت و معنویت انقلابی در نیرو‌های مسلح ساری و جاری است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز در این مراسم اظهار کرد: این نشست مصداق روشن «أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» است که برای دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران کشنده و دردناک و برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدآفرین است.

حجت الاسلام محمدحسنی همچنین بر تداوم نشست‌های اخوت و توسعه آن به زیر مجموعه‌های تابعه دو سازمان تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران وحدت و همدلی انقلاب اسلامی معظم کل قوا ارتش و سپاه فرمانده کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش، به مناسبت روز ارتش گفت: همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی خطاب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر گران‌قدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به‌ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک‌برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیش‌روندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالی‌قدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیةالله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

کد خبر 745135

دیگر خبرها

  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس
  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس
  • پیام تشکر امیرعبداللهیان از فرماندهان نظامی ایران