Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خانه ملت، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی دیروز پس از حضور در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، گفت: در جلسه کمیسیون مسائل اقتصادی حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت که تأمین مالی یکی از محورهای آن بود؛ براساس گزارش ارائه شده حدود ۹۵ درصد از تسهیلات بخش کشاورزی اختصاص یافته است، بانک‌ها در شرایط برابر، توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عدم واریز پول افرادی که سهام عدالت خود را به فروش رساندند، را غیرممکن دانست و ادامه داد: صاحبان سهام عدالت دو گروه هستند؛ افرادی که سهام خود را آزاد کردند که حدود ۱۹ میلیون نفر بوده و می‌توانند از طریق کارگزاری‌ها و بانک‌ها نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند، گروه نخست هستند.

مردم تأخیر در واریز پول سهام عدالت را به وزارت اقتصاد اطلاع دهند

وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره دلایل تأخیر در واریز پول فروش سهام عدالت، توضیح داد: فروش سهام عدالت مراحلی دارد؛ سفارش، فروختن، تسویه و پرداخت، به همین دلیل زمان بر است اما زمان آن نباید غیرمعمول باشد، اگر این زمان غیرمعمول است مردم با روابط عمومی وزارت اقتصاد تماس بگیرند تا با پیگیری از تضییع حقوق دارندگان سهام عدالت جلوگیری شود.

دارایی دوم در ۵ شهریور ماه عرضه می‌شود

عضو کابینه دوازدهم درباره عرضه دارایی دوم، تصریح کرد: نخستین چهارشنبه شهریور ماه (۵ شهریور) دارایی دوم عرضه می‌شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: طرح گشایش اقتصادی در آینده‌ای نزدیک اطلاع رسانی می‌شود و امیدوارم از بابت این تحول اساسی در بازار سرمایه ایجاد شود.

منبع: الف

کلیدواژه: سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

علی محمدنژاد کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وضعیت تعادلی نوسانی و جدال تقاضا و عرضه امروز نیز ادامه داشت. با رنجی در نماد‌های خودرویی در میانه‌ بازار شاد هیجان گذرایی بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: اکثر نماد‌های شاخص ساز و لیدر، در منفی به کار خود پایان دادند. این در حالی بود که با چرخش پول به شرکت‌های متوسط و کوچک، نماد‌های بیشتری از این دو گروه در مثبت و حتی صف خرید بودند.

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۱۰۶۴۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۶۸۳۱ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. خالص سفارشات با ورود ۱۶۱ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. 

محمدنژاد اظهار کرد: امروز ۴۴۳ نماد مثبت یعنی (%۵۵) بازار و ۳۶۵ نماد منفی (%۴۵) ، ۹۵ (%۱۲) نماد صف خرید و ۳۲ (%۴) نماد صف فروش به کار خود پایان داد. در نهایت شاخص کل با افزایش ۱۰۷۱ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳