Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبدی نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه ها است و رسانه های کشور باید اخبار را به درستی و بدون هرگونه شبهه ای منعکس کنند تا تردیدی در دل مردم ایجاد نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت الاسلام عبدی نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی امروز به مناسبت هفته خبرنگار به همراه سرهنگ شهرجردی معاون روابط عمومی و سرهنگ ربیعی مسئول بسیج رسانه استان مرکزی با حضور در دفتر پایگاه خبری دیارآفتاب، این روز را به خبرنگاران این پایگاه خبری تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ماشالله عبدی در این دیدار با بیان اینکه فعالیت در کشور اسلامی ایران تماما خیر و نیکی است، گفت: تلاش همه افراد باید در راستای ظهور حضرت حجت(عج) باشد و خبرهایی هم که کار می شود از جمله گزارش و عکس و فیلم و مصاحبه و ... باید در همین جهت باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه این روزها شایعات و سخنان بسیاری در رسانه های مختلف و فضای مجازی منتشر می شود، گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه ها است و رسانه های کشور باید اخبار را به درستی و بدون هرگونه شبهه ای منعکس کنند تا تردیدی در دل مردم ایجاد نشود. همچنین نباید با وارونه جلوه دادن اخبار از کاه، کوه ساخت و یا بالعکس.

عبدی با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم، گفت: قطعا باید عزاداری محرم با پروتکل های بهداشتی برگزار شود؛ البته مردم و هیئت ها هم باید موارد بهداشتی را رعایت کنند و با فاصله گذاری اجتماعی به برپایی عزای سید الشهدا بپردازند. حتی می توان با نذر ماسک های بهداشتی به برگزاری بهتر و بهداشتی تر مراسمات کمک کرد. البته همه باید دعا کنیم تا با کمک اهل بیت(ع) از این بلا نجات پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به ناآرامی هایی که در اطراف ایران اسلامی در جریان است، امنیت کشور بزرگترین نعمتی است که امروزه از آن برخورداریم.

عبدی، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است تا کشور را به هم بریزد و زمان هم برای در نظر گرفته است که واژه تابستان داغ به همین منظور استفاده می شود. البته همیشه مکر و توطئه های دشمنان بوده و امروز هم از این قاعده مستثنی نیست به طوری که شرایط سخت تر از امروز را هم داشته ایم و امیدواریم تا توطئه های آنها نقش بر آب شود و به خودشان برگردد.

در پایان این دیدار حجت الاسلام عبدی با تقدیم هدیه ای، از زحمات خبرنگاران این پایگاه خبری تقدیر کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد

 

ادامه تصاویر را از اینجا ببینید

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • امروز در رسانه‌ها چه گذشت؟
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز