Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم پرسپولیس گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد و اگر بخواهیم بگوییم حساس نیست خودمان را گول زدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید مطهری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص قرعه‌کشی جام حذفی که روز گذشته برگزار شد و پرسپولیس در این مرحله باید به مصاف استقلال برود گفت: یکی از جذابیت‌های جام حذفی این است که پیش‌بینی نمی‌شود و به دلیل اینکه با قرعه‌کشی رقبا مشخص می‌شوند امکان بازی و رویارویی تیم‌های قدرتمند با هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ته دل می‌گویم که از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم و خوشحال هستیم چرا که تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در همه بازی‌ها با قدرت کار کند و فرقی ندارد که در چه مرحله‌ای با چه تیمی بازی می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که کار کادر فنی پرسپولیس برای حفظ انگیزه بازیکنان پس از قهرمانی در لیگ برتر سخت و دشوار است و چه برنامه‌ای برای این کار دارید افزود: به هر حال بخشی از این مسئله طبیعی است و حتی می‌بینیم که تیم‌های بزرگ دنیا هم پس از اینکه زودتر قهرمان می‌شوند انگیزه‌شان کمتر می‌شود. در فوتبال دنیا هم این اتفاق رخ داده و شاهد بودیم که تیم‌هایی مثل یوونتوس و لیورپول هم دچار چنین شرایطی شدند. ما البته همه این مسائل را فراموش کردیم و می‌خواهیم با قدرت پیش برویم. این هم بخشی از وظیفه کادر فنی است تا بتوانیم تیم را در شرایط خوب و با انگیزه بالا نگه داریم.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص نگرانی هواداران از اتفاقات داوری که در چند هفته اخیر رقم خورده خاطرنشان کرد: در ۳،۴ هفته اخیر اتفاقاتی افتاده که همه از آن باخبر هستند؛ هر چند که اشتباهات داوری همیشه وجود داشته و گاهی این اشتباهات به سود چند تیم و گاهی به ضرر تیم‌های دیگر بوده است. با این همه در چند هفته اخیر اتفاقات داوری به سود استقلال بوده اما ما ذهنیت مثبتی نسبت به این مسئله داریم. همیشه سعی می‌کنیم کار خودمان را انجام دهیم و تمرکز ما روی کار خودمان باشد. با قدرت باید در بازی حاضر شویم تا هیچ اتفاقی هم نتواند ما را از رسیدن به هدفی که داریم دور کند.

مطهری در مورد حساسیت دربی در جام حذفی و این‌که فشارها برای این بازی بیشتر می‌شود تصریح کرد: دربی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد و اگر بخواهیم بگوییم حساس نیست خودمان را گول زدیم. قطعاً تیمی در این بازی می‌تواند موفق باشد که تمرکز بالایی داشته باشد. همه فکر ما روی مسائل فنی است هرچند که حواشی هم در چنین مسائلی دخیل است اما صد در درصد توان خود را روی کار خودمان می‌گذاریم تا بتوانیم در نهایت موفق باشیم.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص نبود تماشاگران و اینکه شاید برگزاری بازی بدون تماشاگر باعث شود تا حساسیت‌های کاذب کم شده و بازی زیباتری را شاهد باشیم خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت اگر تماشاگران نیستند پس حتماً بازی زیباتری خواهیم داشت. به هر حال حضور تماشاگران همانطور که می‌تواند برای برخی از بازیکنان استرس‌زا باشد می‌تواند انگیزه زیادی هم به برخی دیگر از بازیکنان بدهد. این مسائل در فوتبال متغیر است. زمانی که خودم فوتبال بازی می‌کردم وقتی تماشاگران بودند با توان چند برابری به زمین می‌رفتم. هر چند که وجود تماشاگران یکسری نکات مثبت و یکسری نکات منفی می‌تواند با خود به همراه داشته باشد اما در نهایت تیمی قهرمان است که بتواند بر همه عوامل محیطی و غیر محیطی غلبه کرده و با تمرکز بالا به زمین برود.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال

در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، امشب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی عربستان مهمان تاجیکستان بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

فیراس البورایکان ابتدا در آغاز نیمه دوم سعودی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۸۰ رستم سویروف بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۵ این بازی برق ورزشگاه قطع شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی با توقف همراه بود.  در حالی‌که بازیکنان دو تیم از این اتفاق شگفت‌زده بودند، حدود ۱۰ دقیقه بعد مسئولان استادیوم توانستند برق نورافکن بازی را وصل کنند تا به این ترتیب امکان ادامه بازی میسر شود.

عربستان با این نتیجه از چهار بازی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه G است.   تاجیکستان هم با ۵ امتیاز دوم است. اردن و پاکستان دیگر تیم‌های این گروه هم امشب مقابل هم قرار می‌گیرند.

همچنین در گروه E تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه همچون ایران ۱۰ امتیازی شد و مانند شاگردان قلعه نویی صعودش را به جام ملت‌های آسیا و مرحله سوم مقدماتی جام جهانی قطعی کرد. هنگ کنگ و ترکمنستان هم با یک امتیاز قعرنشینان این گروه هستند.

در گروه D عمان با دو گل میزبانش مالزی را برد و قزاقستان پنج بر یک چین تایپه را مغلوب کرد. قزاقستان و عمان با ۹ امتیاز صدرنشینان این گروه هستند و شانس زیادی برای صعود دارند. مالزی هم با ۶ امتیاز سوم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟