Web Analytics Made Easy - Statcounter

چزاره پراندلی، سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا به تمجید از آندره آ پیرلو، سرمربی فعلی یوونتوس پرداخت. 

چزاره پراندلی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا که توانست آتزوری را نایب قهرمان یورو 2012 کند، در خصوص سرمربیگری آندره آ پیرلو در یوونتوس صحبت کرد. به گزارش طرفداری، چزاره پراندلی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت درباره انتصاب پیرلو به عنوان سرمربی بیانکونری گفت:

روی موفقیت پیرلو شرط می بندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زاده شده تا مربی شود و شما را شگفت زده می کند. مدیران یوونتوس احمق نیستند و انتخابی فکر شده انجام داده اند. مطمئنم که پیرلو می تواند فوتبالی باکیفیت را در یوونتوس ارائه دهد. این طور به نظر می رسد که پیرلو خجالتی است اما او یک رهبر واقعی است. پیرلو مرا به یاد گائتانو شیره آ می اندازد، او نیز رهبری ساکت بود. با این وجود وقتی امثال پیرلو در رختکن صحبت کنند، همه ساکت می شوند. من شاهد چنین صحنه هایی بوده ام و آن ها را از یاد نخواهم برد. آندره آ یک قهرمان است و روش رفتار با قهرمانان را بلد است. تصمیم یوونتوس برای آوردن او به تیم اصلی درست بود و من فکر نمی کنم آن ها انتخابی دیوانه وار انجام داده باشند. پیرلو قطعا یوونتوس را برای انجام این انتخاب متقاعد کرده است.  

همچنین بخوانید:

 آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس شد / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چزاره پراندلی آندره آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟

پس از جدایی پاکو خمس از تیم تراکتور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین این مربی در تبریز همچنان ادامه دارد و مدیران تراکتور نیز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند.

در حالی که ابتدا از یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه‌های اصلی مدیران تبریزی برای حضور روی نیمکت تراکتور نام برده می‌شد، حالا امیدها برای عملی شدن این اتفاق جذاب کمرنگ شده است و مربیان دیگری نیز به جمع گزینه‌های احتمالی اضافه شده‌اند.

در همین راستا از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اکنون گزینه‌ اصلی باشگاه تبریزی است و در کنار او سعید دقیقی نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود.

تراکتور فعلاً تمرینات خود را زیر نظر محمد نصرتی پیگیری می‌کند و روز جمعه در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!
  • مایلی‌کهن: زمانی که سرمربی تیم‌ملی بودم، با سنگ سر من را شکاندند
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد