Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، این ماده واحده در جلسه ششم ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور به تصویب رسید.

بر اساس این ماده واحده، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ملی وقف و امور خیریه را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ، تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این مصوبه منوط به رعایت الزامات متناظر اعم از اختصاص نیافتن منابع مالی و تشکیلاتی جدید و مغایرت نداشتن با مقررات لازم الاجرا مرتبط است.
 
متن ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه» به شرح ذیل است:
 
«وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، و در راستای اجرای اقدام ملی ۱۱ قبل راهبرد کلان ۱۲ نقشه مهندسی فرهنگی کشور و با توجه به مفاد بند ۲ شق (الف) ماده واحده وظایف و ترکیب اعضای ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور (مصوب جلسه ۷۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۳/۲۷) سند ملی وقف و امور خیریه را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه نماید.»

برچسب‌ها اسحاق جهانگیری شورای عالی انقلاب فرهنگی وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری شورای عالی انقلاب فرهنگی وقف اسحاق جهانگیری شورای عالی انقلاب فرهنگی وقف شورای عالی انقلاب فرهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ستاد هماهنگی ماده واحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه های مختلف سند های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد ها ابلاغ شده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.
وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.
به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ موشک های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک ها را به ما نمیدادند اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع