Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار سلماس گفت: با توجه به درپیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش، نقش سازمان های مردم نهاد در فرهنگسازی عزاداری توام با رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت حفظ سلامتی عزاداران بسیار پررنگ و قابل توجه است.

عباس محمدزاده امروز ۲۲مرداد در مراسم گرامیداشت تشکل ها و مشارکت اجتماعی  که باحضور سازمان های مردم نهاد سلماس برگزار شد، گفت: امروزه یکی از اولویت های مهم در راستای جلب مشارکت های عمومی واگذاری فعالیت ها به خود مردم و تشکل های مردمی در کشور هاست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدزاده بیان کرد: موسسات مردم نهاد بواسطه پشتوانه مردمی و اجتماعی خود در کشورهای مختلف توانسته اند حرکات فرهنگی و اجتماعی و جنبش های مهمی را به نتیجه برسانند و از همین رو جایگاه این نهادهای مردمی در سطح جامعه بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد سلماس در فرهنگسازی مقابله با کرونا اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند که از جمله آن می توان به کمک به ضدعفونی نقاط مختلف شهری و برپایی چادرهای اهدای ماسک به افراد فاقد ماسک و فعالیت در فضای مجازی در راستای ترویج پیام های بهداشتی پیشگیری از این بیماری منحوس اشاره کرد.

محمدزاده تصریح کرد: تا به امروز ۱۳ سازمان مردم نهاد فقط از فرمانداری سلماس مجوز فعالیت دارند و این رقم جدای از موسسات مردم نهاد تحت پوشش و مجوز ادارات دیگر از جمله اداره ورزش و جوانان و کمیته امداد امام خمینی شهرستان است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار سلماس خاطرنشان کرد: با توجه به درپیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش، نقش سازمان های مردم نهاد در فرهنگسازی عزاداری توام با رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت حفظ سلامتی عزاداران بسیار پررنگ و قابل توجه است و امیدواریم با مشارکت و همکاری فعال سمن های شهرستان بتوانیم مراسماتی منظم و مورد تایید از نظر پروتکل های بهداشتی تنظیم شده برای این ایام برگزار کنیم.

محمدزاده اظهار کرد: توجه به ناهنجاری های اجتماعی و ارائه راهکارهای اجتماعی و مردمی برای مقابله با این معضلات در سطح جامعه به تنهایی از عهده دولت خارج است و در این زمینه باید از ظرفیت های بسیار موثر سازمان های مردم نهاد استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین، وحیدی گفت: غالب افراد با تذکر حجاب خود را رعایت می‌کنند، از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به این که این یک امر قانونی و مهم است در زندگی اجتماعی، آن را برابر چارچوب های قانونی رعایت کنند.

صحبت های وحیدی را در ویدئو ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 846968 برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه زنان - حجاب زنان

دیگر خبرها

  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور