Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان اسدی ملی پوش واترپلو در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم واترپلوی پرسپولیس به غیر از یک بازی، برنده تمام رقابت‌ها بود. تیم پرسپولیس در لیگ برتر از تمام تیم‌ها یک سر و گردن بالاتر بود. متاسفاته باشگاه پرسپولیس نسبت به تعهدات خود بدقولی کرده است. واقعا این بی تفاوتی نسبت به واترپلو  برای چنین تیم بزرگ و پرطرفداری وجهه بدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی اظهار کرد: رقم قرارداد بازیکنان واترپلو مثل فوتبال نیست. بیشترین مبلغ قرارداد ۶۰ میلیون تومان است، اما مدام به ما وعده امروز و فردا داده می‌شود. بار‌ها بازیکنان تیم به باشگاه پرسپولیس رفتند، اما سودی برای ما نداشته است. طبق شنیده‌ها باشگاه پرسپولیس به علت اینکه باید مبلغ قرارداد کالدرون و برانکو را پرداخت کند نمی‌تواند قرارداد بازیکنان واترپلو را بپردازد.

او گفت: در زمان عقد قرارداد با تیم پرسپولیس اعلام کردند که پس از مرحله اول لیگ  ۲۰ درصد، اواسط لیگ ۳۰ درصد و اواخر لیگ ۵۰ درصد  از قرارداد را به همراه پاداش به بازیکنان  پرداخت شود. طبق قول این باشگاه باید دستمزد بازیکنان تا پایان اسفند ماه پرداخت می شد.

او بیان کرد: درآمد اکثر بازیکنان از طریق مربیگری است که به علت کرونا این درآمد بسیار کم شده است. اکثر بازیکنان حاضر در لیگ ۶۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند. باشگاه پرسپولیس تیشرت و شرت ورزشی تیم فوتبال خود را به ما داده است. این تیم قول البسه کامل به ما داده بود.

او عنوان کرد: تمرین نکردن در آب افت شدید بدنی را برای من همراه دارد. برای اینکه دوباره به روز‌های اوج خودم برگردم باید فشار بدنی زیادی را تحمل کنم. خوشبختانه اواخر هفته به شیراز نقل مکان می‌کنم و در آنجا می‌توانم در استخر سرباز تمرین کنم. به احتمال زیاد از اوایل شهریورماه تمرینات خود را مجدد شروع خواهم کرد.

او گفت: از ابتدای فروردین ماه به علت شیوع ویروس کرونا تمرینات تیم ملی تعطیل شد.

تمرین نداشتن در آب افت بدنی به همراه دارد

اسدی اظهار کرد: از اردیبهشت ماه با شدت گرفتن کرونا استخر‌ها تعطیل شد. در طول این مدت بخشی از تمرینات خود را داخل منزل و خشکی انجام دادم. متاسفانه به علت اینکه در تهران نیستم امکان استفاده از تجهیزات خوب را ندارم. در شهر گچساران به علت قرمز بودن شرایط، تمام باشگاه‌ها و استخر‌های سرباز تعطیل هستند.

ملی پوش تیم ملی گفت: رضایی مربی تیم ملی با بازیکنان واترپلو در ارتباط است و پیگیر تمرینات است. کرونا ضربه بدی به واترپلو زده است. دقیقا یک هفته مانده به رقابت‌های انتخابی المپیک تمرینات تیم ملی به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد.

او اظهار کرد: ورزش‌های غیر آبی در طول این دوران می‌توانستند تمرینات خود را انجام بدهند، اما متاسفاته ما هیچ تمرینی نداشته ایم. رشته واترپلو پر برخورد است و شرایط متفاوتی نسبت به سایر رشته‌ها دارد. استخر آخرین مکانی است که پس از بهبود شرایط باز می‌شود. بازگشت مجدد به روز‌های اوج قطعا آسان نیست و انرژی مضاعفی از ورزشکار می‌گیرد. برگزاری انتخابی المپیک هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این وقفه ممکن است که باعث ناامیدی ورزشکاران شود.

بیشتر بخوانید چیریچ خود را بخشی از واترپولوی ایران می‌داند/ بدهی پرسپولیس به شنا و واترپلو با فوتبال قابل مقایسه نیست انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شنا تیم ملی واترپلو باشگاه پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه

باشگاه رئال مادرید برای خرید ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از کمک مالی بزرگ دولت اسپانیا بهره‌مند خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درست در روزهایی که بار دیگر بحث وقوع اشتباهات داوری به سود رئال مادرید به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های اسپانیایی و به خصوص کاتالان تبدیل شده بود (به بهانه صحنه‌های بحث برانگیز ال‌کلاسیکو)، نشریه Relevo اسپانیا خبری را منتشر کرد که مطمئناً خشم رقبای کهکشانی‌ها را بیش از پیش برخواهد انگیخت.

شواهد و قراین حاکی از آن است که باشگاه رئال مادرید تابستان امسال کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن خواهد گرفت و قرار است که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کند. در این میان اما فرمانداری استان مادرید برای اینکه پرداخت حقوق هنگفت این بازیکن به رئال مادرید فشار نیاورد، قانونی جدید در شرف تصویب دارد که به موجب آن مالیات بردرآمد امباپه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

این قانون که به «قانون امباپه» معروف شده است، نخستین باری نیست که دولت به رئال مادرید برای پرداخت مالیات کمتر حقوق بازیکنانش کمک می‌کند. مورد اول آن قانون بکام بود که به موجب آن هم رئال مادرید از پرداخت بخشی از مالیات بردرآمد بازیکنان خارجی‌اش معاف می‌شد.

انتقاد تند ملی‌پوش سابق فرانسه از بازی امباپه برابر بارسلونا

به موجب قانون امباپه که سال گذشته از سوی حزب «پارتیدو پوپولار» در پارلمان اسپانیا مطرح شد و قرار است امسال بار دیگر به رأی گذاشته شود، بازیکنان خارجی که در استان مادرید سرمایه‌گذاری کنند تا 20 درصد مالیات بردرآمد کمتری خواهند پرداخت. به عبارت دیگر این دسته از بازیکنان معادل 20 درصد از سرمایه‌گذاری‌شان در استان مادرید از تخفیف مالیاتی برخوردار خواهند شد. به این ترتیب امباپه که در شرایط عادی می‌بایست معادل نیمی از حقوقش مالیات بپردازد با سرمایه‌‌گذاری 20 میلیون یورویی به جای 50 درصد، تنها 24.5 درصد مالیات خواهد پرداخت که مساوی با مالیات پرداختی توسط کارگری است که تنها 24 هزار یورو در سال حقوق می‌گیرد. این در حالیست که میانگین حقوق سالانه برای یک شهروند در استان مادرید، 31 هزار یورو است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو