Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مددی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از اموال مسروقه و دستگیری مجرمین در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز، تلاش برای ارتقای امنیت استان را وظیفه‌ای مهم دانست و اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که اقدامات موثرتری انجام و طرح‌های موثرتری اجرا کنیم.

وی ادامه داد: آنچه که در استان البرز در بحث امنیت و جرم سرقت وجود دارد هنوز مورد قبول ما نیست و این روند موجود در جرایم باید کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به سارقین و مجرمین با سابقه هشدار جدی داد و تاکید کرد: شرایط را برای این مجرمین بسیار ناامن خواهیم کرد. اختیار کامل را با رعایت موازین قانونی به پلیس خواهیم داد و به شدت با مجرمین برخورد خواهد شد.

مددی با بیان اینکه برای حفظ جان و مال مردم حتماً ورود خواهیم کرد، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک امنیت قابل پذیرش را برای مردم ایجاد کنیم و به مردم قول می‌دهیم که در آینده‌ای نزدیک شهری امن را داشته باشیم تا سارقان و افرادی که سوابق متعدد مخصوصاً سرقت‌های خشن و زورگیرها جرأت نکنند در این شهر جولان بدهند.

وی افزود: دادستانی و دستگاه نظامی برای برخورد قانونی با افراد شرور و سابقه دار در کنار هم هستند، لذا مجرمان باید مراقب باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به اتخاذ تصمیماتی با هماهنگی دستگاه قضائی برای استان اشاره کرد و گفت: قرار است طرح‌های متعددی برای ارتقا امنیت اجتماعی مردم در این استان انجام دهیم که یکی از این طرح‌های مهم برخورد با سارقین و تشدید برخورد با این افراد بخصوص سارق‌های زورگیر است.

مددی با اشاره به طرح‌هایی که در استان اخیراً اجرا شد و منجر به کشف تعدادی اموال مسروقه توسط پلیس آگاهی شد، گفت: مجرمین این اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند و از نیروی انتظامی برای دستگیری آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: دستگاه قضائی آمادگی کامل و کافی را برای همکاری با نیروی انتظامی دارد و امیدواریم با هماهنگی ایجاد شده در استان و همچنین در سطح کرج و در تمام شهرستان‌ها با هماهنگی میان دادستان‌ها و پلیس شاهد ارتقای امنیت اجتماعی باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: به مردم قول می‌دهیم تا شهرهای امنی را برای آن‌ها فراهم کنیم و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان بیاوریم.

مددی با عنوان اینکه حمل و نگهداری اسلحه بدون مجوز قانونی جرم است، گفت: اخیراً باندهایی فعال شدند که از مناطق غربی و جنوبی کشور این اسلحه‌های غیرمجاز را وارد می‌کنند که دستورات لازم برای شناسایی این باندها صادر شده است.

وی ادامه داد: برخورد با افرادی که اقدام به تهیه، حمل و نگهداری اسلحه می‌کنند، تشدید خواهد شد؛ ما هشدار می‌دهیم اگر از این اسلحه‌ها برای اقدامات مجرمانه علیه امنیت استفاده شود در این خصوص با هیچکس اغماض نخواهیم کرد و با شدت و قاطعانه برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز عنوان کرد: کسانی هم که در باندهای تهیه و تدارک اسلحه برای ورود به کشور هستند و قاچاقچیان بدانند که رهگیری و شناسایی خواهند شد حتی اگر خارج از مرزها هم باشند به کمک پلیس اینترپل تعقیب خواهند شد و بسزای اعمالشان خواهد رسید.

کد خبر 4997071

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان البرز شهرستان کرج دستگاه قضایی دادستانی کرج دادگستری البرز اسلحه غیرمجاز ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم گرگان محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نارگانی گفت: مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان باید دارای مجوز باشند و قطعا با مدارس فاقد مجوز برخورد خواهد شد.

وی افزود: این مساله از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و مدارس فاقد مجوز و یا مدارسی که قصد فعالیت دارند، از الان برای اخذ مجوز اقدام کنند.

نارگانی بیان داشت: اهمیت گسترش این مدارس و نقش و جایگاه آن برای توسعه علمی و عملی فوتبال هرچند برکسی پوشیده نیست، ولی یکی از مطالبات مهم و همیشگی و طبیعی مردم و خانواده‌هاست که باید تمام امور در چارچوب مقررات و تحت نظارت عالیه صورت گیرد تا از بروز تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود