Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معصومه عزیزی معاون سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارتقای سطح خدمات اداری فرآیند ارسال نسخه‌های فیزیکی در سامانه تدارکات الکترونیک حذف و قابلیت امضای الکترونیک اسناد در این سامانه فراهم‌شده است، گفت: با توجه به قانون تجارت الکترونیکی و قانون برنامه ششم توسعه کشور، نسخه الکترونیکی اسنادی که طبق مقررات ماده ۳۲ قانون تجارت الکترونیکی مجهز به امضای الکترونیکی شده باشند اصالت دارات و معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه با استفاده از قابلیت جدید صرفاً نسخ الکترونیکی اسناد با استفاده از امضای الکترونیکی صاحبان حق امضا در سامانه بارگذاری می‌شوند، افزود: در این صورت نیازی به چاپ امضا و مهر گرم و اسکن اسناد نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه با اجرای این طرح نیازی به ارسال نسخ فیزیکی اسناد نیست، تصریح کرد: بهره‌برداری از قابلیت جدید نیازمند اخذ گواهی امضای الکترونیکی است.

عزیزی با اشاره به اینکه فرصت کافی برای دریافت این گواهی ایجادشده است، ابراز داشت: ارسال موازی نسخ فیزیکی اسناد باید تا پایان مردادماه سال جاری انجام شود.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صنعت و معدن استان سمنان امضای الکترونیکی مدیریت منابع امضای الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  حجت الاسلام احمد صالحی گفت : این سامانه همزمان با سفر رییس جمهوری به استان سمنان راه اندازی شد و شهروندان می توانند با شماره تماس ۱۱۱ مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.

 در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا۲۶ اردیبهشت
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • به نمایش گذاشته شدن پهپادهای انتحاری ارتش
  • نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش
  • پهپادهای انتحاری ارتش به نمایش گذاشته شد