Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران به تشریح خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان در اعیاد قربان و غدیر پرداخت و گفت: در عید قربان 10 میلیارد و 162 میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی دریافت و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: این مبلغ به صورت نقد و کالا و توسط دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در استان تهران دریافت شد که خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان از آنها بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین به آغاز پویش «ایران همدل» اشاره کرد و افزود: مرحله دوم این پویش همزمان با عید غدیر آغاز و تاکنون 208 هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند توزیع شد که این پویش با هدف اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر ادامه دارد.

پرپنچی با بیان در عید غدیر علاوه بر اطعام نیازمندان سبد کالا نیز بین خانوارهای نیازمند توزیع شد، تصریح کرد: 5 هزار و 596 سبد کالا، شامل مواد غذایی و اقلام ضروری به خانوارهای نیازمند اهدا شد.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع سبد کالا در عید غدیر، 2500 بسته گوشت گرم، 800 شیشه عسل و 400 قطعه مرغ بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به دیدارهای که با حضور رئیس، معاونان و مدیران کمیته امداد و مدیران و رؤسای اداره کل کمیته امداد استان تهران به مناسبت عید غدیر با خانواده‌های سادات انجام شد، اشاره و گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی 61 گروه از مسؤولان کمیته امداد کشور و استان تهران با خانواده‌های سادات تحت حمایت دیدار کردند.

پرپنچی گفت: در این برنامه 307 خانواده سادات تحت حمایت مورد دلجویی و تفقد قرار گرفتند که به هر خانواده یک سبد کالا، یک بسته بهداشتی و همچنین کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرکل کمیته امداد استان تهران کمک 10 میلیارد تومانی مردم تهران سید ابوالفضل پرپنچی عید قربان کمک تهرانی ها به نیازمندان در عید قربان مددجویان کمیته امداد پویش «ایران همدل» طرح نذر قربانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد استان تهران کمک 10 میلیارد تومانی مردم تهران عید قربان مددجویان کمیته امداد پویش ایران همدل طرح نذر قربانی مدیرکل کمیته امداد استان تهران عید قربان تحت حمایت توزیع شد سبد کالا عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس