Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی پزشک درباره مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم سپاهان گفت: چیزی که باید درباره آن صحبت کنیم این است که با استعفای امیر قلعه نویی گمانه زنی ها ادامه دارد و گزینه هایی هم مطرح می کنند. علاقه ای ندارم الان به این موضوع بپردازم ولی کار کردن با باشگاه سپاهان که در سطح استاندارد اروپا در ایران است می تواند فرصت طلایی برای مربیان ایرانی و خارجی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهادات زیادی از مربیان مختلف به باشگاه رسیده است.

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره اینکه گفته می شود این باشگاه برای برانکو در اصفهان هتل هم گرفته است، تصریح کرد: بحث هتل را تایید نمی کنم ولی گزینه های ما متنوع و از طیف های مختلف داخلی و خارجی هستند. در حال بررسی هستیم. می خواهیم انتخاب خوبی داشته باشیم تا فصل بعد نتیجه بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. باید با تفکر در فرصت مناسب اقدام کنیم.

پزشک با تاکید بر اینکه گزینه بودن برانکو ایوانکوویچ را تکذیب نمی کند، یادآور شد: برانکوجزو گزینه های ما هست ولی اینکه با وی به تفاهم برسیم یا نه مشخص نیست. شما چرا فقط از برانکو اسم می برید؟ما 10 گزینه داریم. اینکه با کدام یک به تفاهم برسیم مشخص نیست. 

وی که با شبکه خبر گفتگو می کرد، در خصوص مشکلات مالی باشگاه ها و اینکه انتخاب یک مربی در حد برانکو با چه معیاری صورت می گیرد، اظهار کرد: باشگاه سپاهان استراتژی و برنامه ریزی دارد. موید حرف ما این است که امروز یک ریال و یک دلار هم به بازیکنان خارجی و داخلی بدهکار نیستیم. 

سخنگوی باشگاه سپاهان در خصوص اینکه این باشگاه از یک منبع پولی که به صنایع فولاد متصل است، ارتزاق می کند گفت: برای تیم های دیگر هم هست که از بودجه های دولتی استفاده می کنند. مهم این است اگر باشگاهی از منابعی مصرف می کند، نتیجه بگیرد.

کد خبر 4997100

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال سپاهان اصفهان امیر قلعه نویی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا فوتسال جام حذفی باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی فوتسال ایران والیبال لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی فعلی تیم شمس آذر قزوین گزینه‌های جدید باشگاه تراکتور برای جانشینی پاکو خمس هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از جدایی پاکو خمس از تیم تراکتور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین این مربی در تبریز همچنان ادامه دارد و مدیران تراکتور نیز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند.

در حالی که از همان ابتدا از یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه‌های اصلی مدیران تبریزی برای حضور روی نیمکت تراکتور نام برده می‌شد، حالا امیدها برای عملی شدن این اتفاق جذاب کمرنگ شده است و مربیان دیگری نیز به جمع گزینه‌های احتمالی اضافه شده‌اند.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

در همین راستا از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اکنون گزینه‌ اصلی باشگاه تبریزی است و در کنار او سعید دقیقی نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود.

تراکتور فعلاً تمرینات خود را زیر نظر محمد نصرتی پیگیری می‌کند و روز جمعه در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس