Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:28:46 GMT

ماسک ۳ لایه استاندارد بزنید نه ماسک N۹۵

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۴۴۸۰

ماسک ۳ لایه استاندارد بزنید نه ماسک N۹۵

ایسنا/همدان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نقش مهمی در قطع زنجیره کرونا دارند، گفت: مردم نباید به هیچ عنوان از ماسک N۹۵ استفاده کنند و ماسک های سه لایه استاندارد اثربخشی بالاتری دارند.

دکتر منوچهر کرمی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت استان همدان در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: تعداد موارد قطعی ابتلا به کروناویروس در استان همدان به ۳۳۳۷ نفر رسیده و متأسفانه ۴۲۸ نفر نیز فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر روند ابتلا به بیماری کرونا کاهشی بوده و از پیک این بیماری عبور کرده ایم، افزود: وضعیت استان همدان نسبت به چند هفته گذشته بهبود یافته است اما باید توجه داشته باشیم که هرگونه سهل انگاری و عادی انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می تواند موجب شیوع موج جدید و خطرناکی از این بیماری شود.

کرمی با بیان اینکه در شرایط کاهشی باید برای جلوگیری از عادی انگاری و کنار گذاشتن پروتکل های بهداشتی مردم را بیش از پیش آگاه کنیم، ادامه داد: شهرستان های بهار و تویسرکان در وضعیت قرمز، همدان، ملایر و کبودراهنگ در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه برای ادامه روند مناسب و کاهش شیوع نیاز است که مردم فهیم همدان در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان تداوم داشته باشند، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد شهروندان همدانی از ماسک استفاده می کنند که این امر نقش مهمی در کنترل و کاهش شیوع کرونا داشته است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی ابن سینا با بیان اینکه فقط کادر درمان در شرایط خاص باید از ماسک N۹۵ استفاده کنند، اعلام کرد: مردم نباید به هیچ عنوان از ماسک N۹۵ استفاده کنند.

کرمی با بیان اینکه ماسک های سه لایه استاندارد اثربخشی بالاتری دارند، گفت: ماسک های تولید شده با مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت که در پایگاه های مشخص شده توزیع می شوند، برای استفاده توسط عموم مردم مناسب هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ماسك کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی ماسک N۹۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مالک شبکه اجتماعی "ایکس" ساعاتی پس از حمله منتسب به رژیم اسرائیل به اصفهان در حساب شخصی خود به انتقاد از جنگ پرداخت .

وی در توییتی نوشت: «موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر.»

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کرم شکلاتی مخصوص فیلینگ انواع کیک و دسر 
  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر
  • مراکز هسته‌ای ایران را بزنید، قطعاً مراکز هسته‌ای اسرائیل را می‌زنیم
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد