Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۵ سالن ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس استثنایی استان کرج ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سید جواد حسینی در نشستی با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان البرزبرگزار شد، با بیان اینکه 210 مدرسه استثنایی برای رسیدن به استاندارد در کشور مورد نیاز است، اظهارداشت: سهم استان البرز از این تعداد مدارس، 6 مدرسه است که به زودی ساخت این 6 مدرسه شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  یک مدرسه استثنایی در اشتهارد  و دو مرکز مرکز مشکلات ویژه یادگیری نیز در اشتهارد و کرج تا اول مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر آموزش و پرورش  با بیان اینکه تعدادی از مراکز در استان البرز مشکلات یادگیری دارند که در سال‌جاری 50 درصد رشد داشته است، بیان کرد:در حال حاضر 23 مرکز اختلالات یادگیری در استان البرزوجود دارد و4 مرکز جدید  نیز در سال‌جاری  افتتاح می‌شود.

پنج مدرسه‌ استثنایی در استان البرز تا 15 شهریور به‌بهره‌برداری می‌رسدسخنگوی وزارت امور خارجه: مناطق آزاد فرصتی استثنایی برای پیوند اقتصادی با سایر کشورها استهمکاری مشترک پژوهشگاه تربیت‌بدنی با سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی و رونمایی از 4 طرح پژوهشی

حسینی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی راه اندازی پنج مرکز جامع توانبخشی در مراکز استان‌ها است، تصریح کرد: در سال‌جاری یک مرکز  آن در کرج راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به یکی از برنامه‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی که با مشارکت سازمان نوسازی مدارس انجام می شود، ساخت سالن‌های ورزشی درون مدرسه‌ای است، عنوان کرد: 5 سالن  درون مدرسه ای دویست متری در مدارس استثنایی استان کرج ساخته می‌شود.

حسینی با اشاره به  سه بسته تحولی سازمان آموزش و پرورش استثنایی که  شامل 33 برنامه است، خاطرنشان کرد: اجرای این بسته‌ها موجب تحول بزرگی در آموزش و پرورش استثنایی می‌شود و 83 درصد برنامه‌های موجود در این بسته‌ها تاسیسی و نوآورانه است.

معاون وزیرآموزش و پرورش  گفت: آموزش زبان اشاره و خط بریل به 200 نفر از معلمان و کارمندان استان البر، راه اندازی سامانه ندای همراه، راه اندازی یک پایگاه جامع آموزش مجازی، افزایش 8 درصدی پوشش پیش دبستانی و مناسب سازی یک مدرسه پذیرا و یک مدرسه اتیسم در استان البرز از جمله برش‌های استانی بسته‌های تحولی در سال‌جاری است.

وی با اشاره به نهضت توان افزایی، تاکید کرد: 105 نوع وسیله توانبخشی، ورزشی، پرورشی و کمک آموزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه با مجموع 700 هزار قلم در قالب نهضت توان افزایی  و از طریق مشارکت خیرین و دستگاه‌های اجرایی باید تامین شود.

انتهای پیام/ی

R7810/P1549/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... ۶۴ مدرسه دانش آموزان استثنایی سراسر کشور مناسب‌سازی می‌شوند رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در کرمان: امسال در تمامی استا‌ن‌ها یک مدرسه ترکیبی ساخته و تجهیز می‌شود ۲ مدرسه استثنایی شرق استان کرمان به بهره‌برداری رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۶۴ مدرسه دانش آموزان استثنایی سراسر کشور مناسب‌سازی می‌شوند رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در کرمان: امسال در تمامی استا‌ن‌ها یک مدرسه ترکیبی ساخته و تجهیز می‌شود ۲ مدرسه استثنایی شرق استان کرمان به بهره‌برداری رسید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۴ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۷ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۸ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟ دستگیری راوی فیلم درگیری پمپ بنزین در رشت / متهم هدفمند و مغرضانه ‌نبود امنیت در شهر را روایت کرد استفاده از ماسک جواب داد/ روند کرونا در مشهد کاهشی شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند "بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟!" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان آموزش و پرورش استثنایی مدرسه استثنایی استان البرز بهره برداری گزارش ویدئویی درون مدرسه ای دانش آموزان سال جاری راه اندازی یک مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیرکل، معاونین و رؤسای مناطق آموزش‌وپرورش استان، گفت: آموزش و پرورش، سرمایه است و توجه به آن یک سرمایه‌گذاری برای کشور است.

وی افزود: در سال جدید تلاش می‌کنیم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم به استان و اعتبارات تملک دارایی برای آموزش و پرورش اختصاص یابد.

استاندار همدان گفت: با همراهی نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی سعی می‌کنیم به مشکلات و نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس و فرهنگیان بیشتر از پیش رسیدگی کنیم.

کد خبر 6063132

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان