Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشست هماهنگی حضور نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ برگزار شد. تاریخ انتشار: 15:03 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۲۰۰

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هماهنگی حضور نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ که به صورت متمرکز قرار است در قطر برگزار شود، با حضور مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون و نمایندگان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها (پرسپولیس، استقلال تهران، فولادمبارکه سپاهان و شهرخودرو مشهد) روز گذشته (سه شنبه ۲۱ مردادماه) برگزار شد و اطلاعات مورد نیاز در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد کلیه مدارک و مستندات و فرم‌های مورد نیاز برای ثبت نام تیم‌ها با توجه به تاریخ‌های تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، توسط باشگاه‌ها تکمیل و در اختیار فدراسیون قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: داوران بازی‌های استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی، اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» توسط فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

این نشست اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی توسط نوجوانان داشته و با شعار «گر چه سعدی شوی، گلستان را چگونه می‌نویسی؟» پذیرای عموم نوجوانان علاقه‌مند به شعر و نثر پارسی خواهد بود. ایجاد فضای انگیزشی جهت رشد قوه تخیل، خلق تصویر ذهنی و برون داد روایت مکتوب آن اصلی‌ترین هدف برگزاری این جلسه است و تلاش دارد به تربیت کنشگران نوجوان در حوزه نویسندگی و رویاپردازی بپردازد.

در این ویژه برنامه که روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، ناهید شکوریان، فعال ادبی، قصه گو و راوی به معرفی مفاخر شعر و ادب پارسی پرداخته و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی به بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق می‌پردازد. همچنین از نوجوانان شرکت‌کننده درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

کد خبر 6087317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته