Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@10:58:58 GMT

فوت ۱۸۸ بیمار دیگر مبتلا به کووید ۱۹ در کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۴۵۴۵

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۸۸ بیمار کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر لاری افزود: از دیروز تا امروز ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۹ نفر از آن‌ها بستری شدند، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

وی افزود: تا کنون ۲۹۰ هزار و ۲۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده و ۳۹۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر لاری گفت: تا کنون ۲ میلیون و ۷۶۳ هزار و ۲۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کرونا ، امار ، سخنگو ، دکتر لاری ، وزارت بهداشت ، کشور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا امار سخنگو دکتر لاری وزارت بهداشت کشور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب مراکز درمانی یزد در طرح سلامت نوروزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی در بازدید از بیمارستان‌های شهید صدوقی و شهید دکتر رهنمون یزد، وضعیت خدمات رسانی در مراکز دانشگاهی استان یزد را در سطح مطلوب ارزیابی و از تلاش‌های مسئولان و کادر سلامت یزد قدردانی کرد.

سید محمد پورحسینی افزود: خدمت رسانی در وزارت بهداشت بویژه در ایام تعطیل با قوت بیشتری ادامه دارد و طبق دستورالعمل ابلاغی جامع در این وزارت خانه، تمامی اورژانس‌های پیش بیمارستانی، حوزه درمان، غذا و دارو در سراسر کشور در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به فعالیت سه هزار و ۲۰۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ با پنج هزار و ۷۰۰ دستگاه آمبولانس افزود: حدود ۲۶ هزار نیروی آماده به کار در مراکز اورژانس و پایگاه‌های سلامت نوروزی مشغول ارائه خدمات در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها هستند.

 

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی خاطر نشان کرد: بیش از هزار بیمارستان با ۱۴۶ هزار تخت فعال در حوزه درمان در کشور فعال است.

وی افزود: از ۲۸ اسفند تاکنون تعداد دو میلیون و۹۰۰ هزار مراجعه به اورژانس‌های کشور داشتیم که دو میلیون و ۳۸۵ هزار نفر به صورت سرپایی و ۵۰۰ هزار نفر هم بستری شدند.

دیگر خبرها

  • وضعیت مطلوب مراکز درمانی یزد در طرح سلامت نوروزی
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد؛ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس کشور در ایام نوروز
  • کاهش ۶ درصدی ماموریتهای اورژانس کشور در ایلام نوروز
  • وزیر بهداشت : کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نروز
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور