Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در جریان دیدار با هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل به بررسی شماری از موضوعات بشردوستانه پرداخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، عبدالعزیز صالح بن حبتور، نخست‌ وزیر دولت نجات ملی یمن در جریان دیدار با لیز گراندی، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل تاکید کرد که حذف نام عربستان از فهرست ناقضان حقوق کودکان، لکه ننگی بر پیشانی این سازمان و جامعه جهانی و نشان دادن چراغ سبز به متجاوزان برای ادامه ارتکاب کشتارهای جمعی روزانه در حق کودکان و زنان یمنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در جریان این دیدار در خصوص شماری از موضوعات مربوط به امور انسانی و معیشتی ملت یمن و در رأس آنها تداوم حملات ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان، توقیف کشتی‌های حامل مشتقات نفتی و عدم پایبندی به قوانین بین‌المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.  

نخست وزیر یمن به پیامدهای فاجعه آمیز ناشی از کاهش حمایت‌های برخی سازمان‌های فعال در یمن و حجم مداخلاتشان در شرایطی اشاره کرد که یمن شاهد فاجعه انسانی و وخامت اوضاع در نتیجه‌ ادامه حملات نیروهای ائتلاف عربی و محاصره یمن است.

بن حبتور همچنین به مساله ذخیره معلق حاوی حدود یک و نیم میلیون تن مشتقات نفتی که به فاجعه زیست محیطی در دریای سرخ در صورت وقوع هرگونه نشتی تهدید می‌کند، پرداخته و گفت: دولت نجات ملی در راه حل این مشکل به تلاش‌هایش ادامه می‌دهد در حالی که طرف دیگر در رفع توقیف آن سنگ‌اندازی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحران یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان امروز با معاون وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد. 

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

تقدیم استوارنامه سفیر ایران به پادشاه مالزیعنایتی: فشار جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم اشغالگر قدس یک امر ضروری است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از یک میلیون نفر در غزه با ناامنی غذای مواجه هستند
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • انتقاد شدید «کنعانی» از بی عملی سازمان های بین المللی برای توقف جنایت صهیونیست ها در غزه
  • انتقاد شدید «کنعانی» از بی عملی سازمان های بین المللی برای توقف جنایت صهیونیست ها در غزه 
  • مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد
  • جزییاتی از قطعنامه‌بی‌سابقه آتش‌بس غزه که خشم اسراییل را برانگیخت
  • استقبال بین المللی از قطعنامه شورای امنیت و انتقاد دوباره صهیونیست‌ها