Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@02:19:52 GMT

دریای محمود آباد جان 3 نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۴۶۳۴

دریای محمود آباد جان 3 نفر را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از غرق شدن ۲ زن ۳۰ و ۳۵ ساله در سواحل این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمود حسین زاده، در تشریح این خبر، گفت: ساعت ۳ و نیم بعد از ظهر روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه در سواحل این شهرستان بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در این حادثه دو زن ۳۰ و ۳۵ ساله اهل شهرستان‌های آمل و خراسان رضوی که به اتفاق هم، برای شنا به دریا رفته بودند به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شدند.

سرهنگ حسین زاده، تصریح کرد: با تلاش عوامل امدادی جسد نامبردگان کشف و به سردخانه منتقل شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: غرق شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد