Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:54:01 GMT

لیست نقل و انتقالات سرخابی ها در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۴۶۴۰

لیست نقل و انتقالات سرخابی ها در فضای مجازی

این روزها فضای مجازی مملو از شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون دو تیم پرطرفدار پایتخت است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به روزهای پایانی لیگ نوزدهم نزدیک می شویم و پس از مدت کوتاهی باید لیگ بیستم آغاز شود، از اکنون بازار شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون دو تیم استقلال و پرسپولیس داغ بوده و در فضای مجازی و با استناد به اخبار غیررسمی، بازیکنان زیادی به سرخابی ها لینک می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همواره شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون استقلال و پرسپولیس داغ و جذاب بوده و این گونه اخبار همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. اما بد نیست نگاهی بیندازیم به این شایعات که در فضای مجازی و از طریق منابع غیررسمی منتشر شده است.


پرسپولیس


در لیست خرید پرسپولیس گویا بازیکنان زیادی دیده می شود. آنها از درون دروازه تا نوک حمله به دنبال بازیکن هستند. این روزها شایعاتی زیادی از توافق حامد لک با سرخپوشان شنیده می شود. دروازه بان ماشین سازی که در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد، به عنوان رقیب رادوشوویچ به این تیم لینک شده است. هرچند که علیرضا حقیقی به صورت مستقیم برای بازگشت به پرسپولیس ابراز تمایل کرد و باید دید از بین او و لک، کدامیک سرخپوش می شوند.

 


گل محمدی در پست های دفاع چپ و راست، هافبک و مهاجم به دنبال جذب بازیکن جدید است. گفته می شود کار انتقال دانیال اسماعیلی فر با پرسپولیس تمام شده و شاگرد سابق یحیی، فصل بعد را در پرسپولیس توپ خواهد زد. 


پرسپولیس برای پست دفاع چپ مذاکراتی را با سیعد آقایی بازیکن سپاهان داشته است. بازیکن ناراضی زردپوشان اصفهانی که توسط امیر قلعه نویی به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود، در آستانه جدایی از سپاهان است و در صورتی جدایی او، احتمال پیوستنش به پرسپولیس زیاد است. گفته می شود که علی نعمتی مدافع شهرخودرو نیز در لیست یحیی حضور دارد و در صورت به توافق نرسیدن با آقایی، او جذب خواهد شد. البته باید این نکته را متذکر شد که در صورت توافق پرسپولیس با باشگاه کورتریک بلژیک، ممکن است محمد نادری قراردادش را با سرخپوشان تمدید کند که آنگاه پلن مدیران پرسپولیس برای جذب بازیکن در دفاع چپ ممکن است تغییر یابد.

 


در صورت جدایی محسن ربیع خواه که احتمالش زیاد است، گزینه پرسپولیس برای هافبک دفاعی از تبریز خواهد آمد. رضا اسدی بازیکن تراکتور جزو گزینه های یحیی است و باید دید آنها موفق به جذب او خواهند شد یا نه.
اما پرترافیک ترین گزینه های گل محمدی، به خط حمله این تیم برمیگردد. در صدر لیست یحیی، شهریار مغانلو مهاجم پیکان حضور دارد که تاکنون 12 گل در لیگ برتر برای تیمش به ثمر رسانده است. احتمال جدایی علیپور از پرسپولیس بسیار بالاست و مغانلو یکی از گزینه های جایگزینی علیپور است. عیسی آل کثیر، کریم انصاری فر، امین اسدی مهاجم آرمان گهر سیرجان از گزینه های پرسپولیس برای خط حمله این تیم است. قاسمی نژاد شاگرد سابق یحیی در شهرخودرو نیز در جمع کاندیداهای خط حمله سرخپوشان قرار دارد.

 


استقلال


شایعات جدی پیرامون لیست خرید استقلال دیده نمی شود. در واقع هنوز به طور قطع خبر از مذاکره مدیران این تیم با بازیکن خاصی به بیرون درز نکرده است و حتی مدیران این تیم نیز اعلام کردند با بازیکنی وارد مذاکره نشده اند و مجیدی نیز هنوز لیست خریدی ارائه نکرده است. اما از گوشه کنار خبرهایی در مورد لیست استقلال شنیده می شود.


مدیران استقلال قصد دارند یک رقیب جدی برای حسینی جذب کنند. آنها به دنبال یک دروازه بان دوم هستند تا همچون فصل های پیش، حسینی یک رقیب جدی را در کنار خود ببینید تا با جذب یک رقیب مطمئن، باعث افزایش کیفیت حسینی شوند. از اکبر منادی و محسن فروزان برای حضور در استقلال نام برده شده است. گفته می شود که سعید جلالی راد سنگربان فجرسپاسی آخرین گزینه استقلال برای حضور در درون دروازه این تیم است.

 


شاید بزرگترین بازیکنی که نامش حول باشگاه استقلال شنیده شده، احسان حاج صفی باشد. بازیکن تراکتورسازی که این فصل در ترکیب تبریزی ها خوش درخشید، به نظر می رسد فصل بعد تراکتور را ترک کند و در تیم دیگری به فوتبالش ادامه دهد. شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که حاج صفی با یکی از مدیران استقلال جلسه ای نیز برگزار کرده و تلویحی اعلام کرده در صورت لژیونر نشدنش، روی پیشنهاد آبی ها فکر میکند. البته به نظر می رسد حاج صفی راهی لیگ یونان شود.

 


استقلال در خط دفاع به دنبال تمدید با دانشگر و چشمی است و با وجود یزدانی و غلامی، نیازی به جذب مدافع ندارد. مگر اینکه یکی از جمع این 4 نفر از استقلال جدا شوند که آنگاه باید دید مدیران این تیم چه کسی را برای خط دفاعی تیمشان مدنظر قرار خواهند داد. دانشگر پیشنهادات خوبی از قطر دارد و در صورت جدایی او، آنگاه مدافع آبادانی ها مدنظر قرار می گیرد. مدت زیادی است که از عقیل کعبی مدافع صنعت نفت به عنوان یکی از بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی نام برده می شود.

 


زمزمه هایی مبنی بر جدایی میلاد زکی پور از استقلال شنیده می شود. زکی پور که با منصوریان به استقلال آمد، ممکن است در پایان فصل از جمع آبی پوشان جدا شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، سعید آقایی محتمل ترین گزینه برای جانشینی زکی پور است. البته امکان پیوستن آقایی به سرخپوشان تهرانی بیشتر است و باید دید مدیران استقلال موفق می شوند آقایی را از پرسپولیس هایجک کنند یا خیر.


در خط میانی، گزینه های زیادی پیرامون باشگاه استقلال شنیده می شود. سعید واسعی که در نقل و انتقالات نیم فصل اول نیز خبرهایی مبنی بر مذاکره استقلالی ها با او شنیده می شد، در صدر لیست این تیم قرار دارد. هافبک تهاجمی و 25 ساله پیکان در این فصل 3 گل زده و 3 بار نیز پاس گل داده است. علی شجاعی هافبک چپ و 23 ساله نساجی نیز که در این فصل 4 گل و 3 پاس گل داده، دیگر بازیکنی است که گفته می شود مدنظر استقلال قرار دارد.

 


آیاندا پاتوسی که این روزها با فولادی ها به مشکل خورده نیز از گزینه هایی است که گفته می شود ممکن است استقلالی ها به سراغش بروند اما اضافه وزن عجیب و افت این بازیکن، ممکن است پاتوسی را از لیست خرید استقلال دور کند. دانیال اسماعیلی فر بازیکنی است که استقلالی ها نیز به دنبال او هستند اما پیوستن او به پرسپولیس تقریبا قطعی شده است.


رویای استقلالی ها، جذب سعید عزت اللهی برای فصل بعد بود. اما این بازیکن در حال حاضر قصد حضور در فوتبال ایران را ندارد و به نظر می رسد استقلالی ها برای جذب او باید چند سال دیگر تلاش کنند. البته آنها نیم نگاهی نیز به وضعیت امید ابراهیمی دارند. فرمانده سابق استقلالی ها که چندی پیش در مصاحبه ای برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرده بود، هنوز وضعیتش برای فصل بعد مشخص نیست.

 


در صورت ماندن قایدی و دیاباته در استقلال، آبی پوشان تمرکز کمتری را بر روی خرید برای خط حمله خواهند گذاشت. هر چند که از آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت سایپا به عنوان گزینه خرید استقلال نام برده می شود. در صورت جدایی مرتضی تبریزی، بعید نیست مدیران استقلال سراغ مهاجم 28 ساله سایپا بروند. البته در این میان، محمد میری بازیکن نساجی بازیکنی است که به هر دو تیم لینک شده است و باید دید او لیگ بیستم را در کدام تیم توپ خواهد زد.

 


اینها شایعاتی بود که پیرامون استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی شنیده می شد و قطعا تا زمانیکه دو تیم بازیکنی را به صورت رسمی جذب نکنند، نمی توان به صورت قطعی از حضور آنها در سرخابی ها نام برد.

 

نقل و انتقالات 1399 استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 استقلال تهران پرسپولیس تهران مدیران استقلال استقلال شنیده فضای مجازی شنیده می شود استقلالی ها گفته می شود باید دید لیست خرید فصل بعد خط حمله دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال با ملوان و آلومینیوم در هفته بیست و سوم لیگ برتر با صحنه‌های مشکوکی همراه بود که قضاوت گروه داوری مسابقات را تحت تاثیر قرار داد و واکنش دو باشگاه و هواداران‌شان را نیز به دنبال داشت.

تقابل آلومینیوم و استقلال از همان ابتدا جنجالی آغاز شد و تکل میلاد فخرالدینی روی پای بازیکن حریف در دقیقه ۳ و یک برخورد مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه استقلال در دقیقه ۵ قضاوت رضا عادل را تحت تاثیر قرار داد.

همچنین دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه آلومینیوم اتفاق افتاد و پیش از به ثمر رسیدن تک گل آبی‌ها نیز در صحنه‌ای اعضای تیم میزبان اعتقاد داشتند توپ به داور برخورد کرده و او باید بازی را متوقف می‌کرد.

در دیدار پرسپولیس برابر ملوان نیز تک گل سرخپوشان که منجر به پیروزی این تیم شد روی یک موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید و همچنین یک صحنه مشکوک به پنالتی هم در محوطه جریمه سرخ‌ها رخ داد تا به این ترتیب ملوانی‌ها به شدت به داوری معترض باشند.

این دیدار همچنین با دو صحنه مشکوک به خطا هم همراه بود که پیام حیدری دستور به ادامه بازی داد تا این صحنه‌ها هم مورد توجه هواداران ملوان قرار بگیرد.

با توجه به حساسیت مسابقات در این مقطع از لیگ، این صحنه‌ها بار دیگر مورد بررسی قرار گرفته‌اند و محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور بین‌المللی سابق و کارشناس داوری فعلی فوتبال ایران، در گفتگویی با خبرنگار ما به نقد تصمیمات داوران در این صحنه‌ها پرداخته است:

???? آلومینیوم - استقلال (داور: رضا عادل/ کمک‌ها: یعقوب سخندان، بهمن عبداللهی و احمد)

دقیقه ۳: تکل میلاد فخرالدینی روی پای یونس اکبرپور (مشکوک به اخراج): 
❌ بازیکن استقلال از دور با سرعت زیاد اقدام به تکل زدن می‌کند و پایش در حالت کاملا کشیده قرار دارد و هیچگونه اثری روی توپ نمی‌گذارد و با استوک پنجه کفشش مستقیم به ساق پای بازیکن آلومینیوم ضربه وارد می‌کند. این حرکت مصداق بارز خطای شدید و مستحق دریافت کارت قرمز مستقیم است که متاسفانه احتمالا داور احساس کرده که این ضربه به کفش بازیکن آلومینیوم برخورد داشته و ایشان را با کارت زرد جریمه می‌کند.

ویدئو: 329758

دقیقه ۵: برخورد مدافع استقلال و مهاجم آلومینیوم (مشکوک به پنالتی): 
✅ هنگامی که مهاجم سفید با پریدن قصد سر زدن به توپ را دارد، بازیکن استقلال دستی روی بدن او می‌گذارد اما این دست فشار و نیروی لازم را برای سرنگونی ندارد و به محض اینکه مهاجم سفید احساس می‌کند مهاجم حریف دست روی کمرش گذاشته، سعی در بزرگ نمایی دارد و می‌خواهد داور را فریب بدهد. در این صحنه هم ادامه بازی بهترین تصمیم بود و هیچ خطایی رخ نداد.

ویدئو: 329845

دقیقه ۳۵: برخورد مدافع آلومینیوم و بلانکو (مشکوک به پنالتی)
✅ مدافع سفید دستی روی بدن مهاجم استقلال می‌گذارد اما این دست نیرویی ندارد که باعث سرنگونی مهاجم شود. بهترین تصمیم همان ادامه بازی بود و داور در این صحنه هم به درستی تصمیم گرفت.

ویدئو: 329866

دقیقه ۴۵+۱: گل اول استقلال (مشکوک به برخورد به داور)
✅ به نظر داور برای اینکه توپ با او برخورد نداشته باشد، می‌پرد و پایش را از روی توپ بلند می‌کند. از طرفی من تغییر مسیری در حرکت توپ‌ نمی‌بینم و با این زاویه به نظرم توپی به داور برخورد نمی‌کند.

ویدئو: 329730

دقیقه ۶۳: برخورد مدافع آلومینیوم و مهاجم استقلال (مشکوک به پنالتی)
✅ در این صحنه هیچ خطایی روی مهاجم استقلال رخ نداد و به نظر من ادامه بازی بهترین تصمیمی بود که داور اتخاذ کرد.

ویدئو: 329867

???? پرسپولیس - ملوان بندر انزلی (داور: پیام حیدری/ کمک‌ها: محمدرضا منصوری، محمد هاشمی نسب و محمدرضا تارخ)

دقیقه ۲۳: برخورد امیررضا رفیعی با رضا جعفری (مشکوک به پنالتی)
✅ محمدرضا ابوالفضلی: طبق تفسیر و‌ آموزشِ جدید، در اینگونه برخوردها تنها زمانی خطا و جریمه شخصی اِعمال میشود که بازیکنِ حریف از روبرو آمده و برخورد صورت گیرد، اما اگر بازیکنی از پُشت یا بغل حرکت کرده و دُچار برخورد و ضربه شود (مانند همین صحنه که بازیکن ملوان از بغل به سمت توپ آمد) هیچگونه خطایی رُخ نداده و ادامه بازی صحیح می‌باشد. دروازه‌بان در این صحنه پس از ضربه به توپ، هیچگونه حرکت اضافه‌ای مرتکب نشد و ادامه حرکتِ پای وی طبیعی بود، لذا خطای پنالتی به وجود نیامد.

ویدئو: 329765

دقیقه ۴۸: گل پرسپولیس به ملوان (مشکوک به آفساید)
❌ محمدرضا ابوالفضلی: تشخیصِ اینگونه آفسایدها فقط از طریق سیستمِ VAR میسر است چراکه بررسی آن با چشم طبیعی و بصورت عادی بسیار سخت می‌باشد، اما بهرحال کِتف و زانوی مهاجم جلوتر از مدافعین بوده و گلِ به ثمر رسیده آفساید می‌باشد.

ویدئو: 329786

دقیقه ۶۵: برخورد سروش رفیعی و مجید عیدی (مشکوک به خطا)
❌ در اینگونه صحنه‌ها باید در نظر بگیریم که زاویه داور هم طوری است که احساس می‌کند این بازیکن پایش را روی چمن قرار داده است. وجود VAR در تشخیص این صحنه‌ها می‌تواند خیلی کمک کند و نشان بدهد این بازیکن پایش را روی پای بازیکن حریف قرار داده است. مشخصا در این صحنه نوع حرکتی که بازیکن پرسپولیس انجام می‌دهد، قطعا خطاست و مستحق دریافت کارت زرد است.

ویدئو: 329879

دقیقه ۶۸: برخورد امید عالیشاه با محمد عمری (مشکوک به خطا)
❌ محمدرضا ابوالفضلی: در این صحنه مدافع برای تصاحب توپ اقدام به تکل‌زدن می‌کند اما ماهیت حرکت وی و برخوردی که بر روی مهاجم ایجاد می‌شود مصداق بی‌ملاحظه‌گی است و داور در این صحنه می‌بایستی علاوه بر اعلام یک ضربه آزاد مستقیم، مدافع پرسپولیس را با کارت زرد جریمه می‌کرد.

ویدئو: 329802

دیگر خبرها

  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • ۸۵ درصد سهام سرخابی‌ها برای واگذاری، دوباره آگهی شد
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال
  • رقت‌انگیز مثل بیانیه‌های استقلال و پرسپولیس؛ گروگانی به نام فوتبال
  • تاج: مطمئنم که مشکل مالکیت سرخابی‌ها حل می‌شود