Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان "تیران و کرون" از انفجار ترقه در یک کاروان عروسی و آتش گرفتن یک سواری سمند و مصدومیت 5 نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ یوسف بهرام پور اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد انفجار ترقه و آتش سوزی در یک کاروان عروسی در محدوده شهرک آزادگان شهرستان تیران و کرون بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه بر اثر انفجار مواد محترقه روی شیشه جلو و قسمت جلوی یک سواری سمند، خودرو دچار آتش سوزی می شود و ۵ سرنشین آن که ۲ نفر آنان کودک بودند نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل می شوند.

سرهنگ بهرام پور ادامه داد: علت کارشناسی وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از شهروندان خواست: در همه حال اصول و نکات ایمنی را رعایت کنند، از پرتاب ترقه و مواد محترقه دست ساز و غیر مجاز در مراسم ها و مسیر کاروان های عروسی اکیدا خودداری شود تا ان شاءالله شاهد وقوع این گونه حوادث نباشیم.

سرهنگ حسین پورقیصری با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران پلیس راه استان اصفهان در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک تصادف زنجیره ای در محور مجلسی-بروجن بلافاصله در محل حاضر و بررسی های کارشناسی خود را انجام دادند.

این مقام انتظامی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی تریلر با 2 دستگاه خودروی سواری سمند و پژو پارس برخورد کرده که براثر شدت برخورد یک نفر جان باخته و 4 نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، خاطر نشان کرد: کارشناسان تصادفات این پلیس علت اصلی این حادثه را انحراف به چپ خودروی پژو پارس اعلام کردند.

کشف 108 کیلو و 800 گرم حشیش و 78 کیلو تریاک در نائین

سرگرد هادی کیان مهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین کنترل یکی از محورهای ارتباطی اصلی این شهرستان به یک سواری پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو 108 کیلو و 800 گرم حشیش و 78 کیلو تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد، بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مقابله با سوداگران مرگ همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال و هرگز به سوداگران مرگ اجازه جولان داده نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان حوادث نیرو انتظامی انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: با اعلام م مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستا‌های فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر که در مناطق کوهستانی بوده اند و پدرشان نیز در 

همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود، آغاز کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کاروان پرسپولیس راهی آبادان شد (عکس)
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت