Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:06:42 GMT

تولیدات تلویزیونی و مستند مراکز استان‌ها روی آنتن شبکه‌های سراسری

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۴۶۸۵

تولیدات تلویزیونی و مستند مراکز استان‌ها روی آنتن شبکه‌های سراسری

‍‍‍‍‍‍

در هفته جاری، بخشی از تولیدات تلویزیونی و مستند مراکز استانی صدا و سیما، از شبکه‌های سراسری سیما پخش خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به تولیدات تلویزیونی و مستند مراکز استان‌ها که از شبکه‌های سراسری پخش شده و یا در حال پخش است:

یادگاری آذربایجان برای شبکه یک

«یادگار» عنوان یکی از تولیدات مستند صدا و سیمای آذربایجان غربی است که با محوریت آثار کهن تاریخی و قدیمی دوره سلجوقی به خصوص مسجد جامع ارومیه و سه گنبد ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم مستند علاوه بر معرفی دو اثر تاریخی و فرهنگی مهم دارای رویکرد رونق گردشگری و جذب توریست با استفاده از جاذبه‌های گردشگری است.

مسجد جامع ارومیه اثری بی‌نظیر در اوج زیبایی و هنر است که محراب آن از نظر گچبری یکی از زیباترین آثار معماری سلجوقی به شمار می‌رود.

«یادگار» با تهیه‌کنندگی لیلا خوشنهاد و کارگردانی محمدرضا خوش لهجه، امروز (چهارشنبه 22 مردادماه) ساعت 09:30 از شبکه یک سیما پخش شد.

«زوآنتوس» را در شبکه یک ببینید

مستند علمی «زوانتوس» در صدا و سیمای مرکز بوشهر و با مشارکت رئیس پژوهشکده علوم زیست پزشکی خلیج‌فارس ساخته شده است.

رشاد بالف تهیه‌کننده و کارگردان این مستند بوده و پژوهش و نویسندگی مستند علمی «زوانتوس» ایرج نبی‌پور رئیس پژوهشکده علوم زیست پزشکی خلیج‌ فارس بوشهر بر عهده داشته است.

مستند علمی «زوانتوس» به مدت 24 دقیقه به گونه دریایی «زوانتوس» که از خانواده مرجان‌ها و شقایق‌های دریایی در خلیج فارس است، می‌پردازد.

این فیلم، روز گذشته (سه‌شنبه 21 مردادماه) ساعت 09:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

«شیخ المادحین» مهمان شبکه 4 می‌شود

«شیخ المادحین» عنوان مجموعه مستندی است که به ابعاد شخصیتی و زندگی مرحوم حاج ملاحسین مولوی قمی و ستایشگری و ذاکری ایشان و پرورش شاگردان بنام در دستگاه حضرت اباعبدالله حسین(ع) و آئین صحیح عزاداری سنتی اختصاص دارد.

این مستند پرتره از تولیدات صدا و سیمای مرکز قم است و شناخت شخصیت و تبیین ویژگی‌های یک مداح معیار و شیوه‌های صحیح عزاداری آن‌گونه که مطلوب خود اهل بیت (ع) بوده را محور کار قرار داده است.

محمد سعید مولوی‌نیا تهیه‌کننده مستند تلویزیونی «شیخ الماحدین» و ایمان احمدی هم کارگردانی آن را بر عهده داشته است، مستندی که در شهرهای مختلف همچون قم، تهران،کاشان، مشهد و اصفهان فیلمبرداری شده است.

این مستند از پنجشنبه 23 مردادماه ساعت 23 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود و پخش آن تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت.

پیوندی برای حیات در شبکه 4

«پیوند حیات» یکی از تولیدات مستند صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی است که برای پخش از شبکه چهار سیما در نظر گرفته شده است.

زمان پخش این مستند، چهارشنبه 23 مردادماه ساعت 12:30 است.

«آدم معمولی» از مشهد به شبکه چهار می‌آید

دیگر مستند تولیدی مراکز استانی که این هفته روی آنتن شبکه چهار می‌رود، «آدم معمولی» است.

این فیلم تولید صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی است و جمعه 24 مرداد ساعت 12:30 پخش خواهد شد.

یادواره‌ای برای «زخم الماس»

«زخم الماس» تولید سیمای مرکز لرستان است که 22 مردادماه امسال ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این مستند زندگی محمد میرزاوندی از خوانندگان مطرح و برجسته لرستانی دوران دفاع مقدس است؛ از جمله آثار معروف این هنرمند برجسته لرستانی می‌توان به «دایه دایه وقته جنگه» اشاره کرد.

مستندهای «هشاش» از تولیدات صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، «سفره لیلا» تولید مرکز گیلان و «محیط بانان دنا» تولید مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته از شبکه‌های چهار و یک پخش شدند.

تلویزیون در محرم چه برنامه‌هایی دارد؟/ پیگیری تلویزیون برای پخش زنده برنامه‌ها از کربلاروایت ماجراهای کووید 19 در "اورژانس"/ برنامه مشترک رادیو و تلویزیون برمی‌گردد

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو شبکه یک شبکه چهار شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران مستند رسانه ملی تلویزیون بیشتر بخوانید... سریال "باخانمان" کلید خورد + اولین تصاویر "کوچه نقاش‌ها" سریال می‌شود/ مذاکره برای ساخت زندگی فرمانده ضدانگلیسی ارتش قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سریال "باخانمان" کلید خورد + اولین تصاویر "کوچه نقاش‌ها" سریال می‌شود/ مذاکره برای ساخت زندگی فرمانده ضدانگلیسی ارتش واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو شبکه یک شبکه چهار شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران مستند رسانه ملی تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ آیت‌الله فاطمی‌نیا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند ۲ پرچم جدید گنبد حرم امام حسین(ع) در آستانۀ محرم آماده شد +عکس ۳ حضور جمشید هاشم پور در فیلم «برای مرجان» ۴ نخستین حضور رسانه‌ای "حسن مغنیه" در همایش بین‌المللی فاطمیون ۵ تلویزیون در محرم چه برنامه‌هایی دارد؟/ پیگیری تلویزیون برای پخش زنده برنامه‌ها از کربلا ۶ وزیر بهداشت: تکلیف کسانی که در مسئله عزاداری محرم از رهبری جلوتر می‌روند روشن است ۷ مجلس راه شبکه‌های خارجی تلویزیون را هموار می‌کند/ آیا برون‌مرزی مستقل خواهد شد؟ ۸ رام کردن اسب سرکش دلار+پوستر مهمترین اخبار فرهنگی تلویزیون در محرم چه برنامه‌هایی دارد؟/ پیگیری تلویزیون برای پخش زنده برنامه‌ها از کربلا توضیحات پژوهشگر آثار آیت‌الله فاطمی‌نیا درباره بیماری او/ ایشان در منزل بستری نیست روضه‌خوانی وزیر بهداشت در ستاد ملی محرم + فیلم حاج قاسم جبهه فرهنگی کیست؟/ خیانت به موسیقی دفاع مقدس/ موسیقی در غرب به نقطه پایان رسیده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه دو شبکه یک شبکه چهار شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران مستند رسانه ملی تلویزیون شبکه دو شبکه یک شبکه چهار شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران مستند رسانه ملی تلویزیون صدا و سیمای مرکز صدا و سیما شبکه چهار برنامه ها سیما پخش خواهد شد برای پخش شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال پنجشنبه ۳۰ فروردین

فوتسال قهرمانی آسیا (تاجیکستان - کره جنوبی) ساعت ۱۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - افغانستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ژاپن - قرقیزستان) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

فوتسال قهرمانی آسیا (کویت - بحرین) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 745669

دیگر خبرها

  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۳۱ ‌فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۳۱ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون