Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش طی حکمی، «مهدی نوید ادهم» را به‌عنوان «نایب رئیس و دبیرکمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور» منصوب کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش طی حکمی، «مهدی نوید ادهم» را به‌عنوان «نایب‌رئیسی و دبیر کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این حکم آمده است: «با سلام و احترام نظر به سوابق و تجربیات برجسته و اهتمام قرآنی جناب‌عالی، بدین‌وسیله در سمت نایب‌رئیس و دبیرکمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور ابقا می‌شوید. امید است با لطف الهی و جلب مشارکت بخش‌های وزارتی و سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها در تقویت برگزاری جلسات کمیسیون و استقرار هرچه سریع‌تر دبیرخانه کمیسیون در تراز مطلوب موفق باشید».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نوید ادهم آموزش و پرورش قرآن کمیسیون آموزش کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد

با حکم  عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسئولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • دبیر ستاد امر به معروف : اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد