Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع پیشین استقلال گفت: استقلال در غیاب ۴، ۵ بازیکن تاثیرگذار خود کار بزرگی را رقم زد. تاریخ انتشار: 15:24 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۷۱۶

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، با اشاره به پیروزی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. البته دو تیم به تازگی مقابل هم صف‌آرایی کرده بودند و طبیعتاً شناخت بالایی از یکدیگر داشتند اما استقلال در غیاب ۴، ۵ بازیکن تاثیرگذار خود کار بزرگی را رقم زد و توانست سپاهان پرمهره و پرانگیزه را از جام حذفی کنار بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  نمی‌توان گفت فقط یک یا دو بازیکن استقلال در این دیدار عالی و شاخص بودند؛ بلکه همه اعضای تیم به یک اندازه زحمت کشیدند و موفق شدند پیروزی جذابی را رقم بزنند. من به همه استقلالی‌ها تبریک می‌گویم، اما از بازیکنان استقلال درخواست می‌کنم اتفاقات دیدار با سپاهان را فراموش کنند. این بازی تمام شد. همان‌طور که می‌دانید در جام حذفی یک لغزش کافیست تا یک تیم از گردونه مسابقات کنار برود. امیدوارم بازیکنان استقلال، اتفاقات دیدار با سپاهان را فراموش کنند و به فکر بازی‌های بعدی باشند.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به استعفای امیر قلعه‌نویی از هدایت سپاهان ادامه داد: قلعه‌نویی یک روز به سپاهان آمده بود و حالا هم از سپاهان جدا شده است؛ فوتبال همین است و نتایج، سرنوشت مربیان را رقم می‌زند. قلعه‌نویی هم نتوانست در این فصل به اندازه کافی نتایجی که می‌خواست را به دست بیاورد و به همین خاطر استعفا کرد.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود. این پتانسیل در بازیکنان این تیم وجود دارد و من می‌دانم که آنها می‌توانند نتایج بهتری در آینده کسب کنند. البته باید بار دیگر هشدار بدهم که ناکامی در جام حذفی بستگی به یک اشتباه دارد. نباید کار را به قضا و قدر سپرد. بچه‌ها باید تمام تمرکزشان را روی این رقابت‌ها بگذارند، چون کسب سهمیه از لیگ برتر سخت است، زیرا آنجا حریفان بیشتری وجود دارند، اما در جام حذفی استقلال می‌تواند تنها با کسب دو پیروزی دیگر قهرمانی را از آن خود کند.

امیرآبادی در مورد آینده فرهاد مجیدی گفت: به عقیده من باید فرهاد را در استقلال حفظ کنند. چه کسی بهتر از او؟ فرهاد از وقتی که آمده، تلاش خود را کرده تا نتایج خوبی برای استقلال رقم بزند و عملکرد او قابل قبول است. باید رویکرد جدیدی در فوتبال ما به وجود بیاید و مربیان جوان وارد عمل شوند. البته خوشبختانه می‌بینیم که اکثر باشگاه‌ها رو به استفاده از مربیان جوان آورده‌اند که امیدوارم آنها هم علم خود را به‌روز کنند و شرایط بهتری برای لیگ ایران بسازند. مربیان جوان دانش و رویکرد جدیدی را وارد فوتبال ایران می‌کنند و مجیدی هم یکی از همین جوان‌هاست که می‌تواند جذابیت‌های لیگ را چندبرابر بیشتر کند.

وی در پایان پیرامون دیدار دربی در نیمه‌نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: استقلال باید در این مرحله با تمرکز بالا به میدان برود زیرا دربی تحت هر شرایطی سخت و حساس است به خصوص حالا که پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و این بازی فقط یک برنده خواهد داشت. من فکر می‌کنم استقلال توانایی پیروزی مقابل هر رقیبی را دارد به این شرط که بازیکنان بتوانند تمرکز خود را فقط روی قهرمانی بگذارند.

بیشتر بخوانید: جای استوک‌های کی‌روش روی پای دانشگر

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال مهدی امیرآبادی استقلال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ امیرحسین صادقی، مدافع تیم استقلال دچار یک تصادف شده و به همین خاطر در بیمارستان بستری شده است.

او یک استوری از خودش در بیمارستان منتشر کرد ونوشت: چون می‌گذرد غمی نیست.

کد خبر 845017 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم