Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:22:20 GMT

فوران خشم و انگیزه در بارسلونا؛ بایرن تاوان می دهد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۰۱۹

فوران خشم و انگیزه در بارسلونا؛ بایرن تاوان می دهد

بازیکنان بارسا معتقدند اظهارنظرهای اخیر مسئولان بایرن و کارشناسان آلمانی در نهایت به ضررشان تمام خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، نیش و کنایه های مسئولان بایرن به بارسلونا در آستانه بازی حساس روز جمعه تمامی ندارد. در چند روز گذشته لوتار ماتیوس اسطوره بایرن که البته هیچ پستی در باشگاه ندارد، بارسلونا را تیمی معمولی خطاب کرد که بایرن باید به راحتی موفق به شکستش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او روبرت لواندوفسکی را نیز بازیکنی برتر نسبت به مسی توصیف کرد و معتقد است بایرن برای شکست از بارسا باید مرتکب اشتباهات زیادی درون زمین شود.

این بار نوبت به کارل هاینتس رومینیگه رسید تا با اظهارنظری عجیب در مورد مارک آندره تراشتگن، خشم هواداران بارسلونا را باعث شود.

 

 

 

 

مدیر اجرایی بایرن در پاسخ به سوالی در مورد تراشتگن و مقایسه او با مانوئل نویر گفت:« مانوئل نویر سال هاست که یک دروازه بان در سطح اول جهانی است ولی تراشتگن هنوز در قواره های یک گلر جهانی نیست و در شرف دستیابی به این مهم است. نمی توان دروازه بانی مثل نویر را با تراشتگن مقایسه کرد.»

 

 

 

 

در یکی دو سال اخیر رقابت بین تراشتگن و نویر به اوج خود رسیده و حتی گلر بارسا سال گذشته خشم خود از نیمکت نشینی هایش در مانشافت را علنا نشان داد. این خشم البته کارساز نبود و نویر با رای اعتماد کادر فنی آلمان توانست جایگاه ثابت خود را حفظ کند.

 

 

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، بازیکنان بارسا از این اظهارنظرها رنجیده خاطرند ولی انگیزه های شان برای شکست بایرن مونیخ بیشتر شده است. در واقع آنها که شانس کمتری روی کاغد نسبت به بایرن برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان دارند، برای پاسخ به ادعای بایرنی ها بیش از گذشته دارای انگیزه شده اند و می خواهند هر طور شده با شکست تیم آلمانی راهی دور بعد شوند تا به نوعی اعاده حیثیت کنند.

 

کارل‌هاینس رومینیگه لوتار ماتیوس لیونل مسی بارسلونا روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ مانوئل نویر مارک آندره‌‌ ترشتگن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارل هاینس رومینیگه لوتار ماتیوس لیونل مسی بارسلونا روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ مانوئل نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| تنش در رختکن بارسلونا پس از حذف تلخ مقابل پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حذف شدن از لیگ قهرمانان برای بارسلونا ‏تبعاتی فراتر از تبعات ورزشی پیدا کرده است. یکی از نتایج شکست ‏سنگین دیشب مقابل پاری سن ژرمن و وداع با اروپا تنش در رختکن ‏بارسا بوده است. ‏

به گزارش ورزش سه، ماجرا بلافاصله بعد از مسابقه آغاز شد. گوندوگان که ناراحت و ‏عصبانی بود در مصاحبه بعد از بازی گفت: "خیلی ناراحت و کلافه‌ام. ‏بازی دست ما بود ولی خودمان دو دسته تحویل پی‌اس‌جی دادیم. به ‏ساده‌ترین شکل ممکن. حرف زدن واقعا سخت است ولی در چنین ‏لحظات کلیدی‌ای (تکل منجر به اخراج آرائوخو) باید مطمئن باشی که ‏رفتن به سمت توپ درست است یا نه. نمی‌دانم توپ را لمس کرد یا ‏نه ولی من اگر بودم ترجیح می‌دادم گل بخوریم یا با دروازه‌بان تک به ‏تک بشود. به دروازه‌بان فرصت بده شاید او توپ را بگیرد. حتی نه، ‏بگذار توپ گل بشود". ‏

بعد از صحبت‌های گوندوگان رسانه‌های اسپانیایی خبر از ایجاد تنش و ‏دو دستگی در رختکن بارسا دادند. صحبت‌های امروز ژول کنده، مدافع ‏بارسا این شایعات را تایید کرد. ‏

کنده با انتشار متنی در اینستاگرام خود نوشت: "همه چیز آماده بود تا ‏به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کنیم ولی نتوانستیم. از این بابت ‏خیلی ناراحت و کلافه‌ایم. ولی این را هم بگویم که ما همیشه به‌عنوان یک تیم می‌بریم و به‌عنوان یک تیم می‌بازیم. حالا وقت این ‏است که خودمان را پیدا کنیم و برای ال‌کلاسیکوی یک‌شنبه آماده ‏بشویم. از حمایت‌تان ممنونم بارسایی‌ها". ‏

پست انیستاگرامی کنده از طرف چند نفر از همبازی‌هایش مثل ‏مارکوس آلونسو، سرخی روبرتو و ویتور لوکه تشویق شده است. کاملا ‏مشخص است که منظور کنده از "یک تیم هستیم و وقتی می‌بازیم ‏همه باخته‌ایم و وقتی می‌بریم همه برده‌ایم" انتقاد از صحبت‌های ‏گوندوگان علیه آرائوخو در مصاحبه تلویزیونی است. ‏

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896463

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • عکس‌| تنش در رختکن بارسلونا پس از حذف تلخ مقابل پاریس
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو