Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:42:51 GMT

تست کرونا یک بازیکن بارسلونا مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۰۳۵

تست کرونا یک بازیکن بارسلونا مثبت شد

‍‍‍‍‍‍

طبق اعلام باشگاه بارسلونا تست کرونای یکی از بازیکنان این تیم مثبت بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای از ابتلای یکی از 9 بازیکنی که به تازگی به اردوی پیش فصل این تیم اضافه شده‌اند، خبر داد.

طبق بیانیه‌ این باشگاه، عصر دیروز از 9 بازیکنی که قرار بود از امروز تمرینات‌شان را در اردوی پیش‌فصل آبی‌و‌اناری‌ها آغاز کنند تست کرونا گرفته شده است که نتیجه تست یکی از آنها مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که هیچ‌کدام از علائم ابتلا به این ویروس را نداشته و از نظر جسمانی در شرایط کاملاً خوب به سر می‌برد، به خانه‌اش فرستاده شده است تا دوران قرنطینه را در آنجا سپری کند.

هویت این بازیکن هنوز مشخص نشده است، اما باشگاه اعلام کرده که این فرد با هیچ‌کدام از آن دسته از بازیکنانی که قرار است به پرتغال سفر کنند تا با بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصاف داشته باشند، تماسی نداشته است.

هویت 2 بازیکن مبتلا به کرونا در اتلتیکومادرید مشخص شد/ سایر بازیکنان به لیسبون سفر می‌کنند

 

در همین حال قرار شده است از تمام افرادی که با فرد مبتلا در تماس بوده‌اند، دوباره تست کرونا گرفته شود تا ابتلا یا عدم ابتلای آنها مشخص شود.

9 فرد جدیدی که یکی تست کرونای یکی از آنها مثبت اعلام شده شامل؛ سه بازیکن جدید تیم از جمله فرانسیسکو ترینکائو، ماتئوس فرناندس و پدری به علاوه کارلس آلنیا، ژان کلر تودیبو، موسی واگه، اوریول بوسکتس، ژان میراندا و رافینیا آلکانتارا می‌شود.

تیم فوتبال بارسلونا قرار است امروز راهی پرتغال شود تا برای مصاف جمعه شب با بایرن مونیخ آماده شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بارسلونا بیشتر بخوانید... پاسخ مانولاس به شایعه خودداری مسی از دست دادن با او پس از مصاف بارسلونا و ناپولی + عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پاسخ مانولاس به شایعه خودداری مسی از دست دادن با او پس از مصاف بارسلونا و ناپولی + عکس واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدی شدن انتقال مجید حسینی به سری A ۲ احتمال شکایت استقلالی‌ها از باشگاه پرسپولیس و پیروانی ۳ درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی ۴ سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست ۵ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۶ حضور امید ابراهیمی در تمرینات سایپا ۷ حق‌وردی: توان شکست دادن استقلال را داریم/ امیدوارم در لیگ برتر بمانیم ۸ مطهری: از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم/ ذهنیت مثبتی نسبت به داوری دربی داریم مهمترین اخبار ورزشی روشن: دلال‌ها در استقلال قرارداد کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند/ نیمکت این تیم باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای برگزاری متمرکز بازی‌ها/ مینی تورنمنت‌ها از راه می‌رسند؟ نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا بارسلونا ویروس کرونا بارسلونا تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی بدون شک یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر و تیمش بوده است. مدافع چپ استقلال در این فصل یک گل زده و ۷ پاس گل هم داده است و بیشترین تاثیرگذاری را روی گل‌های زده این فصل استقلال داشته است.

قرارداد جلالی با استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن آزاد خواهد شد. طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر سرباز شدن این بازیکن به گوش رسیده و گفته شد این بازیکن ملی پوش فصل بعد را باید در یکی از تیم‌های نظامی سپری کند. پیگیری‌های ما در این زمینه، اما نشان می‌دهد که این ماجرا صحت ندارد و جلالی سرباز نیست.

ابوالفضل جلالی به دلیل کفالت پدرش از این قانون استفاده کرده و از سربازی معاف است. او از همین رو می‌تواند در هر تیمی که بخواهد به میدان برود و سرباز نخواهد شد. جلالی در ابتدای فصل چندین پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشته، ولی در نهایت در استقلال ماندنی شد. با این حال مشخص نیست برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا