Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: طرح‌های متعددی برای ارتقای امنیت‌ اجتماعی مردم استان البرز برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسن مددی  در بازدید از کشف اموال مسروقه در فرماندهی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس تصمیمات دستگاه قوه قضایی در نیروی انتظامی، قرار است که طرح‌های متعددی برای ارتقای امنیت‌های اجتماعی مردم  استان البرز انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از این طرح‌های مهم برخورد با سارقینی  و تشدید برخورد با این افراد است.

دادستان عمومی کرج با اشاره به طرح‌های انجام شده توسط نیروی‌ انتظامی استان البرز، بیان کرد: تعداد قابل توجهی اموال سرقتی کشف شده و بسیاری از مجرمان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

مددی با بیان اینکه دستگاه قضایی آمادگی کامل برای همکاری با نیروی انتظامی را دارد، عنوان کرد: با هماهنگی که در سطح استان ایجاد شده است هم در شهر کرج و هم تمام شهرستان‌ها شاهد ارتقا امنیت اجتماعی مردم خواهیم بود و به  قول می‌دهیم که شهرهای امنی را برای مردم فراهم می‌کنیم.

دستگیری راوی فیلم درگیری پمپ بنزین در رشت / متهم هدفمند و مغرضانه ‌نبود امنیت در شهر را روایت کردورود کمیسیون امنیت ملی به تحولات بازار بورسامنیت پایدار کشور مرهون تلاش سپاه و نیروهای امنیتی است

وی با بیان اینکه حمل و نگهداری اسلحه بدون مجوز قانونی جرم محسوب می‌شود، متذکرشد: اخیرا باندهایی فعال شدند که از مناطق غربی و جنوبی کشور این اسلحه‌های غیرمجاز را وارد کشور می‌کنند.

دادستان عمومی کرج گفت: دستورات لازم برای شناسایی این باندها‌ صادر شده و با این افراد به صورت جدی برخورد می‌شود و هشدار می‌دهیم که اگر از این اسلحه‌ها علیه امنیت ملی استفاده شود در این خصوص با هیچکس اغماض نخواهیم کرد و به شدت برخورد می‌شود.

وی گفت: قاچاقچیان اسحله بدانند که قطعا رهگیری خواهند ‌ شد حتی اگر خارج از مرز باشند، قانون سراغ آن‌ها می‌رود.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... نشست اضطراری شورای امنیت برای بررسی حادثه بیروت مدرس‌خیابانی در جلسه کمیسیون امنیت: در حال کاهش نیازهای وارداتی کشور هستیم ارسال گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره حادثه نطنز به مقامات ارشد نظام قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نشست اضطراری شورای امنیت برای بررسی حادثه بیروت مدرس‌خیابانی در جلسه کمیسیون امنیت: در حال کاهش نیازهای وارداتی کشور هستیم ارسال گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره حادثه نطنز به مقامات ارشد نظام پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۴ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۷ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۸ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟ سردار اشتری: زیرساخت‌های هوشمندسازی پلیس تا پایان سال تکمیل می‌شود حکایت جوان یاسوجی که اسیر چنگال شیادان شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی کمیسیون امنیت گزارش ویدئویی استان البرز امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟