Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از شیراز : در آئینی با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، نماینده ولی فقیه در استان فارس و رده‌های مختلف سپاه فجر استان هزار سری جهیزیه به زوجین جوان در فارس اهدا شد.

این کار با هدف کمک به راه‌اندازی و گسترش ازدواج آسان صورت گرفته است.

48

کد خبر 1420946.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: ۳۳ هزار واحد مسکونی با حضور تصویری رئیس جمهور در ۵ استان کشور به متقاضیان واگذار شد که سهم فارس ۲ هزار و ۸۷ واحد بود.

موصلی با بیان این که ۷۴ درصد از واحد‌های مسکونی تحویل داده شده در روستا‌ها و مابقی در شهر‌های استان است، افزود: ۱۶۰ هزار مددجو در فارس نیازمند مسکن هستند که امسال ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در فارس پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال هزار مددجو دیگر هم صاحب خانه می‌شوند و تا ۲  سال آینده تکلیف مسکن همه مددجویان کمیته امداد مشخص خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس با بیان این که این واحد‌ها در مدت ۳ سال ساخته شده است، افزود: هزینه ساخت واحد‌ها با مشارکت خیران، کمیته امداد امام خمینی و با تخصیص تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن تامین شده است.

موصلی ادامه داد: امروز ۳۳ هزار واحد مسکن در ۵ استان کشور به صورت هم زمان به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • اهدای خون احتمال سکته قلبی را کاهش می‌دهد
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • ۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد