Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:22:50 GMT

تونالی در آستانه عقد قرارداد با اینتر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۱۵۶

تونالی در آستانه عقد قرارداد با اینتر

‍‍‍‍‍‍

باشگاه اینتر در آستانه نهایی کردن انتقال هافبک برشا به جمع شاگردان آنتونیو کونته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» با انتشار گزارشی مدعی شد، باشگاه اینتر در آستانه تکمیل فرایند انتقال ساندرو تونالی به جمع نراتزوری است. بر اساس این گزارش، هافبک 20 ساله برشا قراردادی پنج ساله با دستمزد 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورو در هر فصل را با اینتر امضا خواهد، این در حالی است که باشگاه‌هایی همچون یوونتوس، میلان، منچستریونایتد، آرسنال، فیورنتینا، بارسلونا، ناپولی و پاری‌سن‌ژرمن هم نسبت به جذب این استعداد ایتالیایی علاقه‌مند بودند.

تونالی که تا پایان ماه ژوئن 2022 تحت قرارداد برشاست، فصل اخیر در 36 بازی برای برشا به میدان رفت و موفق شده هفت پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش بسازد و یک گل زده نیز به نامش به ثبت رسید.

مسی در شهر میلان خانه‌‌ خرید/ دور جدید گمانه‌زنی‌ها برای انتقال لئو به اینترادعای یک نشریه پرتغالی: کنسیسائو جانشین کونته در اینتر می‌شود

این هافبک ایتالیایی که بسیاری او را با آندره‌آ پیرلو، اسطوره فوتبال ایتالیا مقایسه می‌کنند، از سال 2012 عضو برشاست و در سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت. او با بازی‌های درخشانش در این تیم موفق شد در سن 19 سالگی هم به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناپولی میلان یوونتوس اینترمیلان بیشتر بخوانید... ماروتا: نه با تونالی مذاکره کرده‌ایم نه دنبال خرید مسی هستیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ماروتا: نه با تونالی مذاکره کرده‌ایم نه دنبال خرید مسی هستیم واژه های کاربردی مرتبط ناپولی میلان یوونتوس اینترمیلان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدی شدن انتقال مجید حسینی به سری A ۲ احتمال شکایت استقلالی‌ها از باشگاه پرسپولیس و پیروانی ۳ درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی ۴ سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست ۵ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۶ حضور امید ابراهیمی در تمرینات سایپا ۷ حق‌وردی: توان شکست دادن استقلال را داریم/ امیدوارم در لیگ برتر بمانیم ۸ مطهری: از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم/ ذهنیت مثبتی نسبت به داوری دربی داریم مهمترین اخبار ورزشی روشن: دلال‌ها در استقلال قرارداد کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند/ نیمکت این تیم باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای برگزاری متمرکز بازی‌ها/ مینی تورنمنت‌ها از راه می‌رسند؟ نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپولی میلان یوونتوس اینترمیلان ناپولی میلان یوونتوس اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)
  • گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)
  • گل فرانچسکو آچربی به میلان (میلان 0-1 اینتر)
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال