Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:16:39 GMT

ایموبیله: شیخ‌های سعودی درپی جذب من بودند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۲۴۸

ایموبیله: شیخ‌های سعودی درپی جذب من بودند

به گزارش ایرنا، ستاره ۳۰ ساله باشگاه لاتزیو که با شکست دادن بزرگانی همچون «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» کفش طلای اروپا را از آن خود کرد، همچنین مدعی است  که ائتلاف تحت رهبری صندوق ثروت ملی عربستان، برای مربیگری نیز «مکس آلگری» یا «لوچانو اسپلاتی» را در نظر گرفته بودند.

«آماندا استاولی» سرمایه‌گذار انگلیسی هدایت ائتلاف آل سعود را برای خریداری کلاغ‌ها در تابستان برعهده داشت اما مقامات لیگ جزیره نسبت به نقش‌های احتمالی پشت پرده این ائتلاف ابراز نگرانی کرده و در نتیجه تعلل، خریداران از پیشنهاد خود صرف نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، ایموبیله ۳۰ ساله در این خصوص گفت: در جریان مذاکرات فروش احتمالی نیوکاسل به صندوق شیخ های عربستانی، آنها با «الساندرو موگی» مدیر برنامه من تماس گرفتند؛ سپس لیگ جزیره پیشنهاد را تایید نکرد یا صندوق انصراف داد، دقیق به خاطر ندارم. می‌دانم که آنها بدنبال یک سرمربی ایتالیا ترجیحا اسپالتی یا آلگری بودند.

«سم آلاردایس» در این خصوص به تاک اسپورت گفت که «استیو بروس» سرمربی ۵۴ ساله نیوکاسل احتمالا از بهم خوردن توافق با سعودی‌ها خوشحال است.

وی در این باره گفت: می‌دانم که هواداران نیوکاسل بابت طولانی شدن این مذاکرات ناامید شده‌اند اما فکر می‌کنم بروس از شفاف سازی در این خصوص و تصمیم گرفته شده، خوشحال است.

برچسب‌ها کریستیانو رونالدو لیگ برتر انگلیس عربستان سعودی ماسیمیلیانو آلگری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیگ برتر انگلیس عربستان سعودی ماسیمیلیانو آلگری کریستیانو رونالدو لیگ برتر انگلیس عربستان سعودی ماسیمیلیانو آلگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا

رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، نوشت: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان کرد.

رئیس‌جمهور این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار دانست و با تبریک این قهرمانی به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه قدردانی کرد.

آیت‌الله رئیسی ابراز امیدواری کرد که با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان با کسب ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به قهرمانی رسید.

کد خبر 745267

دیگر خبرها

  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن