Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر به حواشی مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس پرداخت.

 برنامه فوتبال برتر دیشب به بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر و جشن قهرمانی پرسپولیس پرداخت و محمدحسین میثاقی مجری این برنامه درباره حضور وزیر ورزش در جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: «سازمان لیگ سکوی قهرمانی را بسیار زیبا طراحی کرده بودند که جام قهرمانی با یک دکمه که توسط سیدجلال زده می شود، بالا بیاید و کاپیتان پرسپولیس جام را بالای سر ببرد اما حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کار را خراب کرد و چهار نفر کت و شلوار پوشیده، وارد سکوی قهرمانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا صحنه زیبایی نیست و عکس قهرمانی را به گونه ای خراب کردند. در حالی که سازمان لیگ برای مقامات استیجی در نظر گرفته بودند اما نمی دانم چرا باز وارد سکوی قهرمانی شدند./ خبرآنلاین

بیشتر بخوانید:

لیست نقل و انتقالات سرخابی ها در فضای مجازی

تیتر جنجالی باشگاه پرسپولیس در مورد تاریخچه دربی در جام حذفی+ تصویر

انتشار یک ویدئوی جنجالی از امیر قلعه‌نویی/ سرتاپای این فوتبال را لجن گرفته!

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جشن قهرمانی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش،احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، مهدی محمدنبی معاون اول رئیس فدراسیون فوتبال، علی خطیر و رضا درویش مدیرعاملان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و همچنین اعضای هیات مدیره دو باشگاه حضور داشتند. 

طبق توافق صورت گرفته ۸۵ درصد از سهام دو باشگاه روز دوشنبه سوم اردیبهشت از طریق بازار سهام فرابورس به متقاضیان واگذار شد که بر این اساس پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام ۴ شرکت هلدینگ خلیج فارس متقاضیان خرید سهام باشگاه استقلال و ۶ بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس بودند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر