Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان حفاظت ناجا با اشاره به رسالت سنگین نیروی انتظامی در تامین امنیت گفت: شاهد تهدیدات زیادی از سوی سرویس‌های بیگانه و ضدانقلاب در جامعه هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار محسن فتحی‌زاده ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت رئیسه ناجا با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اظهار داشت: کرمان استانی بسیار تاثیرگذار در سطح کشور است و وجود مزار سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی این استان را متمایز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌قم| نیروی انتظامی به دنبال پلیسی در تراز انقلاب اسلامی استتهیه 70 هزار بسته معیشتی توسط نیروی انتظامی در مرحله دوم رزمایش همدلی مؤمنانه

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی افتخار جهان اسلام و انقلاب اسلامی است گفت: برای بازدید از عملکرد نیروی انتظامی استان و عرض خداقوت به آنها به کرمان آمدیم.

رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات ناجا با اشاره به اینکه استان کرمان موقعیت جغرافیایی بسیار حساسی دارد افزود: امنیت کشور مرهون زحمات همکاران ما در نیروی انتظامی استان کرمان است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به لحاظ ماموریت‌هایی که دارد رسالت سنگینی در تامین امنیت کشور به عهده دارد خاطرنشان کرد: عوامل انتظامی همیشه در صحنه‌های تامین امنیت هستند.

سردار فتحی‌زاده با بیان اینکه شاهد تهدیدات زیادی از سوی سرویس‌های بیگانه و ضدانقلاب در جامعه هستیم و این تهدیدات شامل پرسنل انتظامی هم می‌شود گفت: تلاش می‌کنیم تا نیروی ما کمترین آسیب را در ماموریت‌های محوله داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه صیانت داخلی و حفاظت از نیروهای انتظامی را با جدیت پیگیری می‌کنیم افزود: در گزینش کارکنان مراقبت جدی می‌شود چرا که گام‌های بزرگی در پیش داریم و امیدواریم به یاری خداوند از ماموریت‌های محوله نظام اسلامی سربلند بیرون بیاییم.

رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در توسعه امنیت کشور نقش بسیار مهمی دارد تصریح کرد: ائمه جمعه سراسر کشور از خیرخواهان امت اسلامی هستند و تذکرات آنها را با جان و دل میشنویم و عملیاتی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه استان کرمان توجه بیشتری را می‌طلبد اظهار داشت: قول می‌دهیم تا نیروی انتظامی استان کرمان از مرکز بیشتر تقویت شود و مورد حمایت قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم و شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در عزاداری‌ها ایجاد کرده است گفت: از این موضوع بسیار غصه داریم چرا که هر ساله در این ایام برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده می‌شدیم و امسال غصه بزرگی بر دل ما است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت جانشین فرمانده ناجا: مرز‌های آبی و خشکی کشور به شدت تحت کنترل قرار دارد جانشین فرمانده ناجا: هیچ کشوری به اندازه ‌ایران‌ تهدیدات پیرامون مرزی ندارد‌ / کشف ۴۰۰ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت جانشین فرمانده ناجا: مرز‌های آبی و خشکی کشور به شدت تحت کنترل قرار دارد جانشین فرمانده ناجا: هیچ کشوری به اندازه ‌ایران‌ تهدیدات پیرامون مرزی ندارد‌ / کشف ۴۰۰ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۴ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۷ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۸ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟ سردار اشتری: زیرساخت‌های هوشمندسازی پلیس تا پایان سال تکمیل می‌شود حکایت جوان یاسوجی که اسیر چنگال شیادان شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند شرط تأیید واکسن کرونای روسی در کشور چیست؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان جانشین فرمانده ناجا رئیس سازمان حفاظت ناجا با اشاره گزارش ویدئویی نیروی انتظامی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان، گفت: رفع موانع اداری و حذف بروکراسی ادارات در جهت صدور مجوزها، پیش‌ نیاز تحقق شعار سال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ لطف‌اله دارابی پیش‌ از ظهر امروز در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال حضرت آقا برای سومین بار به مسئله حجاب اشاره فرمودند، نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی طرح نور ویژه رعایت حجاب و عفاف را همزمان با سراسر کشور در استان اجرا کرد.

وی با هشدار اینکه غربی‌ها می‌خواهند برهنگی را جایگزین پوشش اسلامی کنند، گفت: خوشبختانه علی‌رغم همه تبلیغات سوء و تلاش رسانه‌های غربی برای ترویج برهنگی و بی‌بندوباری در سطح جامعه، مردم استان همکاری خوبی در جهت اجرای طرح حجاب دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی علی‌رغم همه مسئولیت‌ها و وظایف از جمله برخورد با سارقان، دستگیری معتادن متجاهر و برقراری نظم و امنیت عمومی؛ اجرای طرح نور ویژه رعایت حجاب و عفاف را نیز وظیفه دانسته و کاری به عملکرد سایر دستگاه‌های متولی نداریم، اما متأسفانه ضرورت تبیین به درستی از سوی مسئولان انجام نشده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح نور، برخی از خواهران صحبت‌ها، سؤالات و ابهاماتی داشته که با یک روشنگری و تبیین واقعیات، دغدغه آنان برطرف می‌شود، بنابراین وظیفه ما، تبیین است.

دارابی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دستور کار این جلسه، مبنی بر راهکارهای تحقق شعار سال؛ «احترام به مالکیت و سرمایه‌های مردمی» را یکی از راه‌های فرهنگی تحقق فرامین رهبری مبنی بر مشارکت مردمی ذکر کرد و افزود: برخی‌ها با یک تصور اشتباه، فکر کرده هر کسی که کارخانه‌ای احداث کرده یا تسهیلاتی گرفته است، حتماً از طریق نامشروع به آن رسیده، در حالی‌که اینطور نیست.

وی عنوان کرد: افزایش اعتماد مردم به مسئولان به منظور رفع موانع اداری و حذف بروکراسی ادارات در جهت صدور مجوزها، حمایت واقعی از مشارکت مردمی، کاهش دخالت دولت در اقتصاد، جلوگیری از دخالت مسئولان و خویشاوندان در هیئت مدیره شرکت‌ها که باعث بی‌اعتمادی می‌شود، سپردن کارها به مردم، اعتماد به سیستم بازار و بخش خصوصی، تأمین امنیت سرمایه‌گذار و ترویج فرهنگ روحیه مسئولیت‌پذیری میان مدیران از دیگر راهکارهای تحقق شعار سال است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به نقش انتظامی در تحقق شعار سال اظهار کرد: با ایجاد و تقویت نظم و امنیت، زمینه تحقق شعار سال ویژه تولیدکنندگان و فعالان این عرصه را فراهم خواهیم کرد تا با خیال آسوده و در سایه امنیت به کارهای خود بپردازند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • ببینید | احتمال تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران؛ نظر جدید فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای
  • فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای: مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل هستند
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند