Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش: درگاه اینترنتی خود اظهاری بیماران کرونایی آزمون سراسری ۹۹ در سایت سنجش باز شده است و داوطلبان مبتلا باید ظرف امروز و فردا اطلاعات خود را در آن ثبت کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خانم فاطمه زرین آمیزی افزود: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۱۶/۵/۹۹ بصورت قطعی تأیید شده، لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۲۲ لغایت پنچشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۲۳ با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تأییدیه بیمارستان و یا نتیجه آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.
سخنگوی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند براساس شیوه نامه‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده تنها در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.
خانم زرین آمیزی با تأکید بر اینکه پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد گفت: داوطلبان امروز و فردا مهلت دارند در این خود اظهاری مجازی شرکت کنند.
سازمان سنجش با تدارک این فرایند در آزمون‌های قبلی نیز به ترتیب در آزمون دکتری ۵۴ نفر و در آزمون کارشناسی ارشد ۸۵ بیمار کرونایی شناسایی و به منظور مساعدت با این داوطلبان، آزمون این افراد را جدای از سایر داوطلبان در محیط‌های بیمارستانی برگزار کرد. برچسب ها: سازمان سنجش ، داوطلبان کنکور ، خوداظهاری ، آزمون سراسری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سازمان سنجش داوطلبان کنکور خوداظهاری آزمون سراسری آزمون سراسری سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد

بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور کلیه رشته‌ها راس ساعت ۸ صبح روز جمعه مورخ ۳۱ فروردین ماه جاری آغاز خواهد شد. داوطلبان باید حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل دانشگاه تربیت مدرس حضور داشته باشند.

داوطلبان بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور برای اطلاع از برنامه زمانبندی مواد امتحانی اینجا را کلیک کنند.

همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر (شناسنامه یا کارت ملی) الزامی است. از ورود افراد با علائم بیماری سرماخوردگی و مشابه آن جلوگیری به عمل خواهد آمد.

امکان اسکان یا پذیرایی از همراهان داوطلبان بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور فراهم نیست؛ لذا از آوردن همراه جدا خودداری شود.

در طول آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور (صبح و عصر) پک پذیرایی شامل آب، آبمیوه و کیک؛ و برای وعده ناهار، غذای گرم ارائه خواهد شد.

از آنجا که کارت ورود به جلسه بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور توزیع نخواهد شد، داوطلبان شماره صندلی و محل آزمون خود را حتما از جدول پیوست مشاهده و یادداشت نمایند و همراه داشته باشند.

آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در محل دانشگاه تربیت مدرس واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد برگزار می‌شود. داوطلبان در صورت نیاز به منشی مراتب را حداکثر تا تاریخ امروز ۲۸ فروردین ماه ۲۸ به شماره ۸۲۸۸۳۰۶۲ یا ۸۲۸۸۳۲۱۹ اعلام کنند.

داوطلبانی که محل آزمون آن‌ها در ساختمان فنی و مهندسی است، برای تحویل وسایل و تلفن همراه به کیفداری شماره ۱ و داوطلبانی که محل آزمون آن‌ها سالن ورزش شماره ۱ است، به کیفداری شماره ۲ مراجعه و سپس با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه به محل آزمون خود مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • جان باختن بیش از یک هزار تن بر اثر بیماری های عفونی در افغانستان
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • سالانه ۱۲ هزار نفر قربانی در جهان/ از «شاگاس» چه می‌دانیم؟
  • آخرین تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳