Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@07:22:25 GMT

احضار وزراي سابق برق عراق در خصوص پرونده فساد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۴۵۲

احضار وزراي سابق برق عراق در خصوص پرونده فساد

خبرگزاری آریا- کمیسیون تحقیقات پارلمان عراق ویژه پرونده وزارت برق، وزرای سابق این وزارتخانه را به منظور انجام تحقیقات پیرامون قراردادها و پرونده های فساد 2003 به بعد احضار می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شفق نیوز، یک عضو کمیسیون تحقیقات پارلمان عراق درخصوص پرونده وزارت برق گفت: کمیسیون تحقیقات به ریاست "حسن الکعبی"، معاون اول رئیس پارلمان برای به جریان انداختن پرونده ها اطلاعات کافی به دست آورده و تمامی قرادادها و پرونده های فساد سال 2003 به بعد را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد، پرونده پروژه ها و سرمایه گذاری های زیادی اکنون در دست بررسی هیئت شفافیت قرار دارد و کمیسیون تحقیقات وزیران و مسوولان سابق وزارت برق را برای تحقیقات درمورد این پرونده ها و قراردادهای سرمایه گذاری در وزارت نیرو احضار خواهد کرد.
حسن الکعبی که ماموریت انجام این تحقیقات به او محول شده 19 ژوئیه 2020 اعلام کرد، هزینه های صورت گرفته برای برق بسیار بالا بوده و با سختی هایی که شهروندان طی سالهای گذشته در این زمینه متحمل شده اند، همخوانی ندارد. کمیسیون متعهد است که هدر رفت اموال عمومی و فساد را در بخش برق کاملا شفاف سازی کند.
محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق 12 ژوئیه 2020 دستور داد، برای تحقیقات درباره قراردادهای وزارت نیرو کمیسیون تشکیل شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احضار وزرای کمیسیون تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!

شهره موسوی نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پرونده کثیرالشاکی «کینگ مانی» به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

طرفداری | رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» خبر داده‌اند. متهم ردیف دوم این پرونده شهره موسوی، نائب رئیس پیشین زنان فدراسیون فوتبال بود که اکنون به ۱۰ سال حبس، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره رای پرونده کینگ مانی گفته است:

بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدراسیون فوتبال استعفا نکرد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد، اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه