Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@22:20:18 GMT

مطهری: از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۴۷۷

مطهری: از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم

خبرگزاری میزان- مربی تیم پرسپولیس گفت: یکی از جذابیت‌های جام حذفی این است که پیش‌بینی نمی‌شود و از ته دل می‌گویم که از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم. تاریخ انتشار: 16:14 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۲۳۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص قرعه‌کشی جام حذفی که روز گذشته برگزار شد و پرسپولیس در این مرحله باید به مصاف استقلال برود گفت: یکی از جذابیت‌های جام حذفی این است که پیش‌بینی نمی‌شود و به دلیل اینکه با قرعه‌کشی رقبا مشخص می‌شوند امکان بازی و رویارویی تیم‌های قدرتمند با هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ته دل می‌گویم که از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم و خوشحال هستیم چرا که تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در همه بازی‌ها با قدرت کار کند و فرقی ندارد که در چه مرحله‌ای با چه تیمی بازی می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که کار کادر فنی پرسپولیس برای حفظ انگیزه بازیکنان پس از قهرمانی در لیگ برتر سخت و دشوار است و چه برنامه‌ای برای این کار دارید افزود: به هر حال بخشی از این مسئله طبیعی است و حتی می‌بینیم که تیم‌های بزرگ دنیا هم پس از اینکه زودتر قهرمان می‌شوند انگیزه‌شان کمتر می‌شود. در فوتبال دنیا هم این اتفاق رخ داده و شاهد بودیم که تیم‌هایی مثل یوونتوس و لیورپول هم دچار چنین شرایطی شدند. ما البته همه این مسائل را فراموش کردیم و می‌خواهیم با قدرت پیش برویم. این هم بخشی از وظیفه کادر فنی است تا بتوانیم تیم را در شرایط خوب و با انگیزه بالا نگه داریم.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص نگرانی هواداران از اتفاقات داوری که در چند هفته اخیر رقم خورده خاطرنشان کرد: در ۳،۴ هفته اخیر اتفاقاتی افتاده که همه از آن باخبر هستند؛ هر چند که اشتباهات داوری همیشه وجود داشته و گاهی این اشتباهات به سود چند تیم و گاهی به ضرر تیم‌های دیگر بوده است. با این همه در چند هفته اخیر اتفاقات داوری به سود استقلال بوده، اما ما ذهنیت مثبتی نسبت به این مسئله داریم. همیشه سعی می‌کنیم کار خودمان را انجام دهیم و تمرکز ما روی کار خودمان باشد. با قدرت باید در بازی حاضر شویم تا هیچ اتفاقی هم نتواند ما را از رسیدن به هدفی که داریم دور کند.

مطهری در مورد حساسیت دربی در جام حذفی و این‌که فشار‌ها برای این بازی بیشتر می‌شود تصریح کرد: دربی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد و اگر بخواهیم بگوییم حساس نیست خودمان را گول زدیم. قطعاً تیمی در این بازی می‌تواند موفق باشد که تمرکز بالایی داشته باشد. همه فکر ما روی مسائل فنی است هرچند که حواشی هم در چنین مسائلی دخیل است، اما صد در درصد توان خود را روی کار خودمان می‌گذاریم تا بتوانیم در نهایت موفق باشیم.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص نبود تماشاگران و اینکه شاید برگزاری بازی بدون تماشاگر باعث شود تا حساسیت‌های کاذب کم شده و بازی زیباتری را شاهد باشیم خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت اگر تماشاگران نیستند پس حتماً بازی زیباتری خواهیم داشت. به هر حال حضور تماشاگران همانطور که می‌تواند برای برخی از بازیکنان استرس‌زا باشد می‌تواند انگیزه زیادی هم به برخی دیگر از بازیکنان بدهد. این مسائل در فوتبال متغیر است. زمانی که خودم فوتبال بازی می‌کردم وقتی تماشاگران بودند با توان چند برابری به زمین می‌رفتم. هر چند که وجود تماشاگران یکسری نکات مثبت و یکسری نکات منفی می‌تواند با خود به همراه داشته باشد، اما در نهایت تیمی قهرمان است که بتواند بر همه عوامل محیطی و غیر محیطی غلبه کرده و با تمرکز بالا به زمین برود.

بیشتر بخوانید: پزشک: مذاکره با برانکو را تکذیب نمی‌کنم/ کار در سپاهان یک فرصت طلایی برای هر مربی است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس حمید مطهری پرسپولیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شش هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی را ادامه می‌دهند و در این بین بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که تیم آنها با ارائه نمایش بهتر، مستحق جام قهرمانی است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها نمایش تدافعی می‌خوانند، از این شایستگی برخوردار نیست.

ویدئو: 330737

اما اوسمار نظر دیگری دارد و صحبت خود را اینطور شروع می‌کند: تیمی قهرمان می‌شود که آخر فصل بیشترین امتیاز را داشته باشد و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

او در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام یک تیم بهتری هستند؟ توضیح داد: پاسخ به این سوال سخت است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند، چون روش‌های مختلف بازی دارد. ۱۰ دیگر کسی درباره بازی تیم‌ها حرف نمی‌زند و همه فقط یادشان است که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم تیمی خوب بوده، باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می‌کنند و می‌گویند خوب بازی کرده و قهرمان شده است.

این سرمربی برزیلی درباره دو گانه نتیجه‌گرایی و نمایش زیبا نیز اینطور صحبت کرد: در لیگ تیمی که خوب بازی کند، توجه بیشتری جلب می‌کند و قهرمان می‌شود. در بازی‌های حذفی مهم پیروزی است اما در مجموع در فوتبال، وقتی خوب بازی کنی، برنده می‌شوی. در بلند مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

اوسمار در خصوص شهرآورد نیز گفت: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل