Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:16:38 GMT

«خروج فرانسوی» در اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۵۰۷

«خروج فرانسوی» در اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک

فیلم سینمایی «خروج فرانسوی» به کارگردانی «آزازل جیکوبز» کارگاردان آمریکایی به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیام نیویورک ۲۰۲۰ معرفی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ورایتی، نمایش فیلم «خروج فرانسوی» با بازی «میشل فایفر» بازیگر نامزد اسکار و «لوکاس هجز» در جشنواره فیلم نیویورک نخستین تجربه اکران جهانی این فیلم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خروج فرانسوی» داستان زنی به نام «فرانسس پرایس» را روایت می‌کند که همسر خود را از دست داده و برای تشکیل یک زندگی جدید به همراه پسر و گربه‌اش به آپارتمان خالی یکی از دوستانش در پاریس نقل مکان ‌می‌کند.

فیلمنامه «خروج فرانسوی» با اقتباس از رمانی به قلم «پاتریک دویت» که با همین عنوان به چاپ رسیده، نوشته شده است.

پیشتر اعلام شده بود فیلم سینمایی «لاورز راک» به کارگردانی «استیو مک‌کویین» فیلم افتتاحیه پنجاه و هشتمین دوره جشنواره فیلم نیویورک خواهد بود.

طبق اعلام پیشین، به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۰ ترکیبی از یک رویداد مجازی و حضوری خواهد بود.

گسترش ویروس کرونا برنامه بسیاری از جشنواره‌های فیلم جهان را تغییر داده و لغو کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم نیویورک فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک خروج فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد